Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych i kompleksowych usług procesowania płatności bezgotówkowych. Jesteśmy międzynarodową instytucją finansową o globalnym zasięgu, w całości należącą do amerykańskiego US Banku.
Więcej informacji na nasz temat znajdziesz na elavon.pl
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
Główne zadania:
Obsługa telefoniczna i mailowa klientów Elavon w języku angielskim i polskim w zakresie:
- Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur;
- Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych;
- Udzielanie informacji dotyczących spełniania wymogów technicznych i operacyjnych bezpieczeństwa transakcji;
- Wprowadzanie i modyfikowanie danych klientów Elavon w systemach informatycznych;
- Utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami.
Od Kandydatów oczekujemy
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i polskiego;
- Znajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutem;
- Łatwości nawiązywania kontaktów i komunikatywności;
- Zdolności analitycznych;
- Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office
Kandydatom na to stanowisko oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w jednej z najszybciej rozwijających się branż w Polsce;
- Godziny pracy: poniedziałek-sobota, między 8 a 20;
- Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, bonusy pieniężne zależne od wyników pracy;
- Zestaw szkoleń przygotowujących do pracy - wcześniejsze doświadczenie w branży finansowej nie jest wymagane;
- Jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy;
- Pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi;
- Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole nastawionym na współpracę.