Spółka nazwa.pl to najczęściej wybierany w Polsce dostawca usług rejestracji domen i hostingu w chmurze. Firma jest także liderem we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które ułatwiają przedsiębiorcom rozwijanie profesjonalnego biznesu w Internecie. Swoje usługi świadczy zgodnie z normą bezpieczeństwa informacji ISO 27001 w nowoczesnych Data Center, zlokalizowanych w Krakowie, Warszawie, Amsterdamie, Madrycie, Waszyngtonie i Seattle.
Od 1997 roku z usług nazwa.pl skorzystało ponad 1 000 000 Klientów, rejestrując w tym czasie ponad 5 000 000 domen oraz uruchamiając ponad 500 000 usług hostingowych i 1 000 000 certyfikatów SSL. Dołącz do grona tych, którzy posiadają najlepsze dostępne w Polsce usługi. Spółka nazwa.pl wyznacza standardy w polskim Internecie, dostarczając zaawansowane technicznie rozwiązania, z wykorzystaniem najnowszych światowych technologii. Istotną pozycję rynkową spółki potwierdza również fakt, że w 2019 roku została uznana przez Ministerstwo Cyfryzacji za operatora usługi kluczowej dla cyberbezpieczeństwa Polski.
Spółka nazwa.pl wraz ze wszystkimi spółkami celowymi zatrudnia ponad 300 pracowników, których praca skoncentrowana jest na dostarczaniu usług na najwyższym światowym poziomie.
Firma nazwa.pl została nagrodzona przez Państwową Inspekcję Pracy w ramach konkursu „Pracodawca – organizator pracy bezpiecznej”. Spółka odznaczyła się nie tylko doskonałym przestrzeganiem przepisów prawa pracy, ale również wprowadzeniem szeregu istotnych udogodnień, których celem była poprawa jakości pracy i zadowolenia pracowników.
Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za obsługę Klientów w języku niemieckim poprzez różne kanały komunikacji (telefon, poczta elektroniczna, livechat), świadcząc profesjonalną pomoc w zakresie oferowanych usług.
- sprawne wdrożenie w nowe obowiązki,
- elastyczny grafik pracy w systemie zmianowym,
- wsparcie przełożonych i doświadczonych współpracowników,
- komfortowe biuro w Krośnie oraz możliwość pracy zdalnej – Ty decydujesz,
- bonusy oraz premie uznaniowe,
- stałe podnoszenie kompetencji poprzez udział w systematycznych szkoleniach - produktowych, sprzedażowych oraz dotyczących obsługi Klienta,
- rozwój w branży IT,
- możliwość awansu oraz udziału w rekrutacjach wewnętrznych.
- znajomość języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz swobodnej konwersacji z innymi osobami,
- chęć poszerzania wiedzy oraz otwartość na codzienne wyzwania,
- doświadczenie w obsłudze Klienta,
- umiejętność sprawnego tworzenia komunikatów związanych z obsługą Klienta,
- umiejętności wyszukiwania, selekcji i porządkowania informacji z Sieci.
- udzielanie informacji o usługach, pomoc i doradztwo Klientom w języku niemieckim,
- obsługa zgłoszeń za pośrednictwem trzech kanałów komunikacji: telefon, poczta elektroniczna, LiveChat,
- oferowanie dodatkowych usług odpowiadających na aktualne potrzeby obsługiwanych Klientów,
- współpraca z Działem Technicznej Obsługi Klienta.