E100 jest międzynarodową firmą z branży kart paliwowych i usług dla transportu.
Każdego dnia dążymy do tego, by być kluczowym partnerem dla firm transportowych i niezależnie od rozmiarów floty samochodowej świadczyć pełne spektrum usług i wsparcia naszym klientom.
Nasz główny produkt to karta paliwowa, a do niego oferujemy szereg korzyści dodatkowych dla przewoźników. Sieć stacji paliw, która akceptuje naszą kartę, liczy 16 500 punktów w 32 krajach. I ciągle się rozwijamy!
W Polsce tworzymy zespół ponad 200 pracowników, a w grupie spółek na pokładzie mamy w sumie ponad 800 osób.
Chcesz zasilić nasze szeregi? Aplikuj do nas!
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
- Profesjonalna obsługa telefoniczna Klientów,
- Kompleksowa obsługa w zakresie redagowania pisemnych odpowiedzi do Klientów,
- Budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy,
- Zachowanie najwyższej staranności w celu zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania danych,
- Wyjaśnianie wszelkich spraw dotyczących usług i produktów firmy,
- Propagowanie oraz zachęcanie do korzystania z szerokiego portfolio usług dodatkowych dla Klientów.
Nasze wymagania
- Doświadczenie w pracy w dziale związanym z obsługą klienta,
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych,
- Wysokie zorientowanie na potrzeby i wymagania klienta,
- Mile widziana znajomość języka rosyjskiego i/lub angielskiego lub/i hiszpańskiego oraz pakietu MS Office,
- Kultura osobista oraz zdolności interpersonalne,
- Umiejętność organizacji pracy własnej oraz współpracy w zespole,
- Troska o dobry wizerunek firmy, motywacja do działania oraz pozytywne nastawienie do pracy.
To oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin,
- Przyjazna atmosfera pracy oraz zgrany zespół,
- Rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku,
- Pakiet Benefitów; opieka medyczna Enel-Med, karta Multisport, e-learningowi system nauki języków obcych,
- Szkolenia wdrożeniowe.