specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 9 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego / tłumacz
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego / tłumacz
Marketing Investment Group
Kraków
praca stacjonarna
2427 dni temu
Grupa MIG to Firma, która z pasją od ponad 25 lat działa na polskim rynku odzieżowo-obuwniczym, a od kilku lat również za granicą kraju. Z sukcesem rozwijamy prężnie działające sieci salonów Sizeer, 50 style, Timberland oraz Symbiosis. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem marek New Era, O'neill, Lotto, Confront, Feewear, linii obuwniczej Lacoste i wielu innych. Dzięki ciężkiej pracy tysiąca zaangażowanych osób, które tworzą nasz zespół, udało nam się zdobyć zaufanie klientów w całej Polsce.
W związku z dynamicznym rozwojem Firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego / tłumacz
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: BOKNIT/01/18
Władasz biegle językiem niemieckim?
Chciałbyś się rozwijać w międzynarodowej Firmie?
Szukasz stabilnego zatrudnienia?
Praca z klientem sprawia Ci przyjemność?
Czekamy na Twoją aplikację!
Zadania:
obsługa niemieckojęzycznych klientów sklepu internetowego Sizeer.de, drogą telefoniczną i mailową,
realizowanie oraz monitorowanie zamówień dokonywanych przez klientów,
współpraca z wewnętrznymi jednostkami oraz Partnerami MIG,
tłumaczenie tekstów na język niemiecki.
Profil kandydata:
doskonała znajomość języka niemieckiego,
biegła obsługa komputera w zakresie Internetu i pakietu MS Office,
umiejętność pracy w zespole,
komunikatywność,
samodyscyplina i bardzo dobra organizacja pracy.
Mile widziana:
znajomość rynku e-commerce,
znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
pracę w branży modowej,
atrakcyjne warunki zatrudnienia w międzynarodowej Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
umowę o pracę,
super atmosferę,
możliwość uczestnictwa w realizacji ciekawych projektów,
dużą samodzielność działania,
pracę w ambitnym i dynamicznym zespole,
zniżki na nasze produkty,
możliwość skorzystania z pakietów prywatnej opieki medycznej i pakietów OK System,
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 9 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...