PayU SA |
|
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - język czeski
PayU S. A. - Warszawa, mazowieckie, Polska
PayU SA częścią globalnej Grupy Naspers, która działa na rynkach rozwijających się m.in. w obszarze e-commerce.
Dzięki naszym platformom transakcyjnym, ogłoszeniowym, płatniczym miliony ludzi na całym świecie mogą wygodnie i bezpiecznie kupować, sprzedawać, płacić i ogłaszać się w internecie.
Domeną PayU SA jest tworzenie kompleksowych rozwiązań oraz szerokiej gamy usług dodatkowych dopasowanych do wymogów dynamicznie rozwijającego się rynku e-commerce.
Główne zadania:
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta serwisu PayU w języku czeskim w zakresie:
- weryfikacji i aktualizacji transakcji przeprowadzanych przez użytkowników i klientów systemów płatności
- identyfikacji i raportowania sugestii oraz zapotrzebowania klientów
- prezentowania oferty i dbałość o wizerunek spółki
- utrzymywania pozytywnych relacji z Partnerami i Klientami
Od Kandydatów oczekujemy:
- bardzo dobrej znajomości języka czeskiego
- minimum średniozaawansowanej znajomości języka angielskiego lub polskiego
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- łatwości nawiązywania kontaktów i komunikatywności
- gotowości do pracy zmianowej, uwzględniającej również weekendy
- umiejętności pracy w grupie
- bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office
Kandydatom na to stanowisko oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
- benefity: możliwość skonstruowania własnego pakietu
- pakiet szkoleń
- pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi
- przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole nastawionym na współpracę