Do naszego zespołu poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. obsługi Klienta (infolinia przychodząca)
Miejsce pracy: Warszawa
Lubisz pomagać innym? Nie boisz się wyzwań? U nas rozwiniesz swoje umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, a także zdobędziesz praktyczną wiedzę z zakresu finansów i bankowości.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klientów Getin Noble Banku,
- Realizacja dyspozycji finansowych oraz zmian w systemach bankowych zlecanych przez Klientów Getin Noble Banku,
- Wsparcie Klientów w zakresie użytkowania aplikacji mobilnej oraz internetowej,
- Współpraca z Zespołem oraz innymi Jednostkami w Banku w zakresie realizacji zadań.
W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat (możliwość podjęcia współpracy również w niepełnym wymiarze godzin),
- Elastyczne godziny pracy – system zmianowy,
- Wynagrodzenie podstawowe wzbogacone o atrakcyjny comiesięczny system premiowy,
- Kompleksowe szkolenia z zakresu finansów i bankowości
- Możliwości rozwoju i awansu dzięki rozbudowanemu systemowi wewnętrznej rekrutacji,
- Benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dodatkowe świadczenia pozapłacowe,
- Pracę w profesjonalnym i energicznym zespole, w którym doceniamy indywidualność i pozytywne nastawienie,
- Dogodną lokalizację.
Jeżeli:
- Lubisz rozmawiać z ludźmi, a obsługa Klienta jest istotnym źródłem Twojej satysfakcji w pracy,
- Chcesz osiągać cele i współtworzyć przyjazne Pracownikowi Contact Center,
- Posiadasz wykształcenie min. średnie,
- Chcesz zdobyć lub poszerzać swoje doświadczenie w stabilnej organizacji, która da Ci możliwość rozwoju i awansu,
… Dołącz do Nas!
z dopiskiem: P/CCI/01/2017/WARSZAWA w tytule wiadomości
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 5000 pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku – Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.