Do naszego zespołu poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta (infolinia przychodząca)
Miejsce pracy: Warszawa
Lubisz pomagać innym? Nie boisz się wyzwań? Dołącz do naszego Contact Center! U nas rozwiniesz swoje umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, a także zdobędziesz praktyczną wiedzę z zakresu finansów i bankowości. Do Twoich zadań należeć będzie wspieranie Klientów Banku w obsłudze posiadanych produktów i narzędzi, takich jak bankowość internetowa oraz mobilna.
Co możemy Ci zaoferować?
Co możemy Ci zaoferować?
- Elastyczny grafik dostosowany do Twoich potrzeb!
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (½ , ¾ lub cały etat),
- Atrakcyjny system premiowy,
- Dedykowane szkolenie wdrażające,
- Możliwości awansu i rozwoju z strukturach Getin Noble Banku (w przeciągu ostatniego roku w naszym Call Center awansowało 20% pracowników!)
- Rozbudowany system rekrutacji wewnętrznych – u Nas każdy ma możliwość rozwijać się w strukturach firmy,
- Benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego
- Pracę w energicznym i ambitnym zespole w którym każdy ma szansę się wyróżnić i zostać docenionym
- Pracę w najbardziej innowacyjnym banku w Polsce!
Jeśli:
- Posiadasz wykształcenie min. średnie,
- Jesteś kreatywny i nie boisz się kontaktu z innymi,
- Jesteś pozytywnie nastawiony na realizację celów,
- Potrafisz dobrze zorganizować swoją własną pracę,
- Chcesz zdobyć doświadczenie stabilnej organizacji, która da Ci możliwość rozwoju i awansu …
z dopiskiem: P/CCI/08/2016/WARSZAWA w tytule wiadomości
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
tylko z wybranymi Kandydatami.