Najnowsze oferty pracy

  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa, PKP Warszawa Wschodnia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    1 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca, udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy, obowiązujących ofertach, udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta, przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii...
  • Customer Service Specialist with Spanish and English

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Powązkowska 42    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Dołącz do nas, jeśli: Znasz angielski na poziomie komunikatywnym (ok. 30% pacjentów mówi w tym języku), Masz doświadczenie w koordynacji zadań i grafików, Posiadasz umiejętności sprzedażowe, Dobrze znasz MS Office (Word, Excel, Outlook, Potrafisz skutecznie planować i organizować...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zapewniasz kompleksową obsługę klientów,realizujesz wyznaczone zadania,podejmujesz czynności w zakresie wdrażania i stosowania najwyższych standardów obsługi klientów,współpracujesz z innymi jednostkami banku.To stanowisko może być Twoje, jeśli:posiadasz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    MCFit   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Pracuj z nami! kontaktuj się z Klientami- korespondencja, obsługa reklamacji, umów, wraz z przełożonym doskonal obszar obsługi klienta, wspieraj inne działy firmy w tematach obsługi klienta, samodzielnie zajmuj się bieżącą obsługą umów członkowskich.
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta w Dziale Obsługi Klienta

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, jesteś komunikatywny i dobrze zorganizowany, a dodatkowo dobrze znasz język angielski oraz jesteś gotowa/y do pracy również w weekendy, prześlij do nas swoją aplikację! Zakres obowiązków: obsługa bezpośrednia klienta w...
  • Customer Service Professional with Czech or Slovak

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your daily tasks: Respond to customer inquiries regarding online orders, general product questions, repairs and post-purchase support; Conduct cross-selling to maximize sales opportunities in every interaction; Use tools such as Salesforce to record and track each interaction, maintaining high...
  • German Customer Support agent

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Are you fluent in German and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw! ‍ Your Responsibilities: Communication with customers through online-chats, e-mails. Maintain prompt and empathetic attitude towards...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta | (infolinia przychodząca)

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta | (infolinia przychodząca)

Getin Noble Bank S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3109 dni temu

Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 6 tysięcy pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,2 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 550 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku - Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.

Do naszego zespołu poszukujemy obecnie:

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
(infolinia przychodząca)
Miejsce pracy: Warszawa
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:
  • obsługę klientów Banku na infolinii przychodzącej,

  • udzielanie informacji o produktach i ofercie,

  • pomoc Klientom w obsłudze portfela produktów bankowych,

  • realizację dyspozycji Klientów dotyczących posiadanych produktów,

  • dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów.

Oczekujemy od Ciebie:
  • minimum średniego wykształcenia,

  • doświadczenia w obsłudze Klienta – mile widziane,

  • wysokiej kultury osobistej oraz znajomości zasad poprawnej polszczyzny,

  • motywacji do pracy z Klientem w oparciu o najbardziej atrakcyjne produkty rynkowe,

  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,

  • umiejętności pracy w zespole,

  • nastawienia na osiąganie celów i zorientowanie na wynik,

  • gotowości do pracy w systemie zmianowym (Call Center pracuje od poniedziałku do niedzieli w godzinach: 7:00-22:00).

Dołącz do nas, a otrzymasz:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

  • wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,

  • benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,

  • samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,

  • pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem,

  • pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.

z dopiskiem: P/CCI/06/2016/WARSZAWA w tytule wiadomości


W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie stosownej zgody na przetwarzanie danych osobowych. Ma Pan/Pani możliwość odwołania udzielonej zgody w każdym czasie, ale wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych oraz załączenie klauzuli jest dobrowolne, ale ich niepodanie uniemożliwi udział w rekrutacji.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w obecnym procesie rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie zawartych w złożonej przeze mnie aplikacji, które wykraczają poza katalog danych, których może ode mnie żądać Bank na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy i innych właściwych ustaw, w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacji.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w obecnym i przyszłych procesach rekrutacyjnych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie zawartych w złożonej przeze mnie aplikacji, które wykraczają poza katalog danych, których może ode mnie żądać Bank na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy i innych właściwych ustaw, w celu przeprowadzenia obecnego i przyszłych procesów rekrutacyjnych.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie, kontakt:
Telefon: 197 97 lub 32 604 30 01 (z zagranicy)
Formularz kontaktowy: https://www.getinbank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy (dalej „Bank”).

Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są:
- w zakresie danych osobowych wskazanych w art. 22 1 kodeksu pracy w związku z udziałem w procesie rekrutacji w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy lub innych aktów prawnych, z których wynika konieczność wypełnienia przez Pracodawcę obowiązku nałożonego na niego przepisem prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- w zakresie nieobjętym wymienionymi wyżej przepisem, na podstawie zgody wyrażonej w zakresie dobrowolnie podanych przez Pana/Panią danych w związku z uczestnictwem w rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być:
1) podmioty świadczące usługi na rzecz Pracodawcy w zakresie:
medycyny pracy (Medicover i placówki współpracujące)

Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane:

1) do zakończenia rekrutacji (oraz dodatkowo przez okres 3 lat), w związku z którą aplikował Pan/Pani do pracy u Pracodawcy, jeśli nie wyraził Pan/Pani zgody na przetwarzanie danych na potrzeby dalszych rekrutacji;
2) do 3 lat od dnia złożenia aplikacji w przypadku gdy wyraził Pan/Pani zgodę na przetwarzanie danych w celach przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że:
1) przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO), usunięcia danych (art. 17 RODO),prawo ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO) oraz prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO);
2) przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
3) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie uniemożliwi udział w rekrutacji;
4) Pracodawca powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez:
E-mail: iod@gnb.pl
Formularz kontaktowy na stronie: https://www.getinbank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 5000 pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku – Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.
 

Podobne oferty

  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa, PKP Warszawa Wschodnia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    1 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca, udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy, obowiązujących ofertach, udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta, przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii...
  • Customer Service Specialist with Spanish and English

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Powązkowska 42    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Dołącz do nas, jeśli: Znasz angielski na poziomie komunikatywnym (ok. 30% pacjentów mówi w tym języku), Masz doświadczenie w koordynacji zadań i grafików, Posiadasz umiejętności sprzedażowe, Dobrze znasz MS Office (Word, Excel, Outlook, Potrafisz skutecznie planować i organizować...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zapewniasz kompleksową obsługę klientów,realizujesz wyznaczone zadania,podejmujesz czynności w zakresie wdrażania i stosowania najwyższych standardów obsługi klientów,współpracujesz z innymi jednostkami banku.To stanowisko może być Twoje, jeśli:posiadasz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    MCFit   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Pracuj z nami! kontaktuj się z Klientami- korespondencja, obsługa reklamacji, umów, wraz z przełożonym doskonal obszar obsługi klienta, wspieraj inne działy firmy w tematach obsługi klienta, samodzielnie zajmuj się bieżącą obsługą umów członkowskich.
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta w Dziale Obsługi Klienta

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, jesteś komunikatywny i dobrze zorganizowany, a dodatkowo dobrze znasz język angielski oraz jesteś gotowa/y do pracy również w weekendy, prześlij do nas swoją aplikację! Zakres obowiązków: obsługa bezpośrednia klienta w...
  • Customer Service Professional with Czech or Slovak

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your daily tasks: Respond to customer inquiries regarding online orders, general product questions, repairs and post-purchase support; Conduct cross-selling to maximize sales opportunities in every interaction; Use tools such as Salesforce to record and track each interaction, maintaining high...
  • German Customer Support agent

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Are you fluent in German and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw! ‍ Your Responsibilities: Communication with customers through online-chats, e-mails. Maintain prompt and empathetic attitude towards...