Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 6 tysięcy pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,2 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 550 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku - Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.
Do naszego zespołu poszukujemy obecnie:
(infolinia przychodząca)
-
obsługę klientów Banku na infolinii przychodzącej,
-
udzielanie informacji o produktach i ofercie,
-
pomoc Klientom w obsłudze portfela produktów bankowych,
-
realizację dyspozycji Klientów dotyczących posiadanych produktów,
-
dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów.
-
minimum średniego wykształcenia,
-
doświadczenia w obsłudze Klienta – mile widziane,
-
wysokiej kultury osobistej oraz znajomości zasad poprawnej polszczyzny,
-
motywacji do pracy z Klientem w oparciu o najbardziej atrakcyjne produkty rynkowe,
-
bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
-
umiejętności pracy w zespole,
-
nastawienia na osiąganie celów i zorientowanie na wynik,
-
gotowości do pracy w systemie zmianowym (Call Center pracuje od poniedziałku do niedzieli w godzinach: 7:00-22:00).
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-
wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
-
benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
-
samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
-
pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem,
-
pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.
z dopiskiem: P/CCI/06/2016/WARSZAWA w tytule wiadomości
tylko z wybranymi Kandydatami.