Cyfrowa Foto to jedna z największych drukarni w Europie, działająca w obszarze druku cyfrowego, poligrafii oraz introligatorstwa. Firma, której podstawą działania jest nowoczesny marketing internetowy i sprzedaż e-commerce, a sercem – dział IT. Swój model biznesowy opieramy o nowoczesne rozwiązania e-commerce, docierając kanałami B2B i B2C do partnerów krajowych i zagranicznych.
Innowacyjne pomysły, nietypowe rozwiązania i fascynacja najnowocześniejszymi technologiami pozwalają nam tworzyć oryginalne linie fotoproduktów i w nietuzinkowy sposób docierać do Klientów z całego świata. Jesteśmy właścicielem kilkunastu marek, w tym między innymi brandów nPhoto, Colorland, Artibo, Decormint i Presejo.
Dlatego też, aby sprostać wymaganiom naszych Klientów wzmacniamy zespół Biura Obsługi Klienta.
Dołączysz?
- elektroniczna (mailowa i telefoniczna) obsługa Klienta zamawiającego m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy, odbitki;
- udzielanie informacji na temat produktów oraz sposobu składania zamówień;
- udzielanie informacji dotyczącej obsługi programów i rozwiązywanie problemów technicznych;
- wsparcie w procesie przyjmowania i obsługi zgłoszeń reklamacyjnych;
- ścisła współpraca z innymi działami firmy;
- bieżące rozwiązywanie problemów.
- doświadczenie z zakresu kontaktu z Klientem;
- umiejętności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktu z Klientem;
- wielozadaniowość i podzielność uwagi;
- bardzo dobra obsługa poczty elektronicznej;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
- praktyczna znajomość pakietu MS Office;
- umiejętność pracy w grupie;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny fotografii;
- rzetelność, terminowość, punktualność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
- wysoka kultura osobista.
- zespół, który zawsze Ci pomoże;
- szkolenia wprowadzające;
- otwartą komunikację na linii pracownik – przełożony;
- realny wpływ na rozwój działu i przejrzysty zakres zadań;
- pracę w kilkunastoosobowym zespole w nowoczesnym budynku w Zaczerniu k.Rzeszowa;
- benefity - dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego, opieki medycznej, karty Multisport i platformy językowej.
Poznaj
MPP Sp. z o.o.
Kluczem do sukcesu są Ludzie. Ludzie z pasją. Powstaliśmy z pasji do fotografii i wiary w to, że zdjęcia mają w sobie ogromną wartość emocjonalną. Od samego początku wiedzieliśmy, że chcemy utrwalać historie i wspomnienia ludzi na papierze poprzez druk. Pierwsze linie produktowe fotoksiążek i fotoalbumów zachwyciły naszych klientów. To dało nam jeszcze większą motywację do rozwoju w obszarach produktów, rynków i technologii. Jedno nie uległo tylko zmianie — zawsze chcieliśmy być blisko naszych klientów — słyszeć ich głos, rozumieć ich potrzeby i inspirować się ich pasjami.Jesteśmy przekonani, że nasze wysokiej jakości produkty mają w sobie zdolność oddziaływania na ludzi. Z jednej strony pozwalamy klientom tworzyć własne historie, budować tożsamość, utrwalać ważne chwile. Z drugiej dajemy im możliwość wpływania na otoczenie i innych ludzi poprzez umiejętność wywoływania i dzielenia się dobrymi emocjami.Po ponad dwóch dekadach istnienia jesteśmy jedną z największych drukarni cyfrowych w Europie, a także liderem na rynku personalizowanych fotoproduktów. Działamy na styku trzech branż: fotografii, poligrafii i nowoczesnego introligatorstwa.Dysponujemy jednym z najnowocześniejszych parków maszyn drukarskich i introligatorskich na świecie. Udostępniamy naszym klientom jeden z najlepszych kreatorów do projektowania fotoproduktów. Korzystamy też z dedykowanych systemów IT do zintegrowanego zarządzania produkcją i sprzedażą.Nasze serce bije w Zaczerniu koła Rzeszowa i to właśnie z tego miejsca wysyłamy produkty do klientów prawie na całym świecie. MPP Memory Papier Print to zespół kilkunastu marek, w tym między innymi: Colorland, nPhoto, Decor Mint, Artibo, czy Presejo, a co za tym idzie także e-commerce, działających na podstawie wielokanałowej strategii sprzedaży.Naszą firmę tworzą ludzie, którzy inspirują się nawzajem. Realizując ciekawe i ambitne przedsięwzięcia, rośniemy jako organizacja, a nasi pracownicy mogą stale podnosić swoje kompetencje. Wymieniając się doświadczeniami, pasjami i analizując nasze działania, możemy wzajemnie się uczyć i tworzyć wartościowe rozwiązania dla naszych klientów.