Nasza firma to organizacja z ogromnym potencjałem do wzrostu, działająca w sektorze FMCG, która jako jeden z liderów dostarcza na rynek najwyższej jakości produkty spożywcze. Firma posiada wieloletnie tradycje i konsekwentnie zwiększa swój udział rynkowy. W związku ze zmianą struktur organizacyjnych oraz ambitnymi planami ekspansji, aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta eksportowego
Miejsce pracy: Karczew
(umowa na zastępstwo)
Główne zadania:
- Codzienny kontakt z klientami krajowymi i zagranicznymi w sprawach związanych z organizacją dostaw,
- Przyjmowanie i procesowanie zamówień od odbiorców krajowych i zagranicznych,
- Uzgadnianie z obszarem produkcji terminów realizacji zamówień oraz monitorowanie przebiegu ich realizacji,
- Przygotowywanie pełnej dokumentacji związanej z zamówieniami, weryfikacja i wyjaśnianie niezgodności,
- Przygotowywanie i wysyłanie faktur oraz innych niezbędnych dokumentów,
- Nadzór nad terminowym zwrotem potwierdzonej przez klienta dokumentacji,
- Współpraca z działem księgowości.
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe,
- Umiejętność praktycznej obsługi komputera i pakietu MS Office,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny,
- Mile widziana znajomość języka francuskiego oraz doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne oraz interpersonalne
- Orientacja na klienta oraz umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
Czeka na Ciebie:
- Praca w stabilnej firmie z tradycjami,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas zastępstwa (około 1,5 roku do 2 lat),
- Atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + premia) wraz z pakietem benefitów,
- Dostęp do Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- Program rekomendacji pracowników – możliwość uzyskania dodatkowego bonusa finansowego za polecenie osób do pracy.