Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- obsługę administracyjną i zarządzanie nieruchomościami spółek Grupy Neuca (administracja umów, prowadzenie rozliczeń),
- współpracę z dostawcami mediów i usług,
- współpracę z wynajmującymi/najemcami w zakresie realizacji umów najmu,
- koordynowanie i zlecanie prac konserwacyjnych i remontowych w nieruchomościach,
- monitoring przeglądów zgodnie z ust. PB,
- prowadzenie KOB,
- prowadzenie rozliczeń powierzchni,
- kontrolę budżetów nieruchomości.
- wykształcenia wyższego (zarządzanie/gospodarka nieruchomościami/administracja),
- doświadczenia w pracy administracyjnej i/lub zarządzaniu nieruchomościami,
- wysokiego poziomu umiejętności planowania i organizacji pracy,
- bardzo dobrej organizacji pracy,
- znajomości obsługi pakietu MS Office (Excel, Word),
- dokładności i rzetelności,
- prawa jazdy kat. B,
- dyspozycyjności i mobilności (wyjazdy służbowe do spółek Grupy Neuca),
- mile widziana licencja zarządcy nieruchomości.
- stabilne zatrudnienie w prestiżowej firmie,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Poznaj
Grupa Neuca
Grupa NEUCA jest kompleksowym partnerem na rynku ochrony zdrowia, tworząc nową jakość usług we wszystkich jego obszarach.
Działa na rynku od ponad 30 lat, łącząc potrzeby farmaceutów, pacjentów i producentów.
Grupa NEUCA wspiera niezależne apteki, jest liderem w dostarczaniu farmaceutyków, rozwijając jednocześnie sieć centrów medycznych Świat Zdrowia oraz ośrodki Badań Klinicznych.
Centra Medyczne Świat Zdrowia to rozwijająca się sieć placówek medycznych.
Świat Zdrowia to miejsca, w których pacjenci mogą korzystać z POZ, AOS, telekonsultacji i pakietów badań.
Jest częścią Grupy NEUCA, ompleksowego partnera na rynku ochrony zdrowia.
Mamy już blisko 90 Centrów Medycznych w całej Polsce, w których zatrudniamy ponad 1500 osób w ramach Personelu Medycznego.