BDO to globalna sieć firm audytorsko-doradczych. Działamy w ponad 160 krajach i zatrudniamy blisko 95 000 ekspertów i specjalistów, dzięki którym zapewniamy naszym klientom wyjątkową obsługę. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm o tym profilu. Wśród naszych klientów są kluczowe podmioty giełdowe, duże grupy kapitałowe, a także średnie polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz firmy rodzinne. Od zawsze stawiamy na wiedzę, profesjonalizm i relacje oparte na zaufaniu.
Obecnie do naszego Działu Usług Kadrowo-Płacowych poszukujemy osób na stanowisko:
- umowę o pracę
- rozwinięty, wewnętrzny system szkoleń merytorycznych i treningów umiejętności miękkich "Akademia BDO"
- bliską współpracę z Ekspertami w kameralnym zespole
- jasną i spójną ścieżkę kariery, monitorowanie rozwoju poprzez ustrukturyzowany system ocen rocznych
- program rekomendacji pracowników
- sezonowy lektorat z języka angielskiego
- dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover)
- świeże owoce w biurze :-)
Wsparcie działu w prowadzeniu kadrowej, płacowej i personalnej obsługi Klientów BDO, w
tym:
- pomoc w sporządzaniu list płac dla pracowników i osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych
- rozliczanie czasu pracy
- naliczanie średniej urlopowej oraz ekwiwalentu za urlop
- pomoc w rozliczaniu wynagrodzeń pracowników zatrudnionych przez zagraniczne spółki oraz pracowników oddelegowanych do pracy za granicą
- prowadzenie administracji personalnej oraz sporządzanie dokumentacji z zakresu stosunku pracy
- sporządzanie raportów i analiz kadrowo–płacowych
- sporządzanie dokumentacji dla ZUS, US, GUS, PFRON
- prowadzenie ewidencji urlopów, absencji, zwolnień lekarskich; naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych i opiekuńczych
- pierwsze doświadczenie zawodowe zdobyte w obszarze kadrowo-płacowym
- wyższe kierunkowe wykształcenie (preferowana specjalność: ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo pracy, finanse)
- znajomość prawa pracy, prawa podatkowego oraz przepisów ZUS
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną analizę dokumentów oraz kontakt mailowy z Klientami firmy
- bardzo dobrą znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word)
- umiejętność współpracy w grupie i łatwość w nawiązywaniu kontaktów