Pekabex od 50 lat jest największym polskim producentem elementów prefabrykowanych oraz generalnym wykonawcą. Ponad 2 tysiące naszych specjalistów zajmuje się projektowaniem, produkcją, logistyką, montażem oraz wykonawstwem i developmentem inwestycji. Produkujemy elementy wykorzystywane do realizacji w nowoczesnej technologii modułowej obiektów takich jak: hale produkcyjne, magazyny, biura, obiekty handlowe, dworce, parkingi, osiedla mieszkaniowe, mosty i tunele, w sześciu fabrykach w Poznaniu, Bielsku-Białej, Mszczonowie, dwóch w Gdańsku, a także w niemieckim Marktzeuln. Prowadzimy inwestycje budowlane w Polsce, krajach skandynawskich i Niemczech. Naszą największą wartością są ambitni, zaangażowani i lubiący swoją pracę ludzie. Działamy odpowiedzialnie i rzetelnie.
Jeśli chcesz dołączyć do naszego Zespołu, to obecnie poszukujemy do Działu Personalnego osoby na stanowisko
- Obsługa kadrowo-płacowa pracowników krajowych oraz oddelegowanych do pracy za granicą;
- Naliczanie wynagrodzeń,
- Zarządzanie dokumentacją pracowniczą,
- Ewidencja i rozliczanie czasu pracy,
- Rozliczanie delegacji.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie atutem,
- Znajomość przepisów Prawa Pracy oraz przepisów podatkowych, ZUS,
- Doświadczenie w zakresie zasad oddelegowania do krajów UE będzie atutem,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Obsługa MS Office, w szczególności Excela,
- Praktyczna znajomość Płatnika oraz programów kadrowo-płacowych; mile widziana - Symfonia Kadry i Płace lub TETA HR,
- Bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność, dokładność i samodzielność,
- Umiejętność pracy w zespole.
- Pracę w stabilnej organizacji,
- Pełen pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (opiekę medyczną, kartę Multisport, zajęcia językowe i wiele innych).
- Pracę w profesjonalnym i przyjaznym zespole,
- Możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój przy największych inwestycjach w kraju i za granicą.