Firma BDO obecna jest na polskim rynku od ponad 25 lat. Jesteśmy jedną z pierwszych międzynarodowych firm audytorsko-doradczych. Od zawsze stawiamy na jakość i profesjonalizm. Wśród klientów BDO znajdują się przedsiębiorstwa z Listy 500 Rzeczypospolitej, a także średnie firmy polskie i międzynarodowe, firmy rodzinne, spółki giełdowe oraz duże grupy kapitałowe.
Obecnie poszukujemy do Działu Business Services & Outsourcing w Warszawie osób na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Kadr i Płac
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: MS/BSO/KIP/WAW
Oferujemy:
- umowę o pracę
- rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku
- uczestnictwo w różnorodnych projektach
- jasną i spójną ścieżkę kariery
- dobre warunki zatrudnienia
- ukierunkowany program szkoleń zawodowych, w tym e-learningowych
- pakiet medyczny
- wsparcie aktywności fizycznej
Do Twoich zadań będzie należało:
Wsparcie Działu w prowadzeniu kadrowej, płacowej i personalnej obsługi Klientów BDO, w tym:
- pomoc w sporządzaniu list płac dla pracowników i osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych
- rozliczanie czasu pracy
- naliczanie średniej urlopowej oraz ekwiwalentu za urlop
- wsparcie w rozliczaniu wynagrodzeń pracowników zatrudnionych przez zagraniczne spółki oraz pracowników oddelegowanych do pracy za granicą
- prowadzenie administracji personalnej oraz sporządzanie dokumentacji z zakresu stosunku pracy
- sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych
- sporządzanie dokumentacji dla ZUS, US, GUS, PFRON
- prowadzenie ewidencji urlopów, absencji, zwolnień lekarskich; naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych i opiekuńczych
Czego od Ciebie oczekujemy:
- wyższego wykształcenia (preferowana specjalność: ekonomia, finanse i rachunkowość, zarządzanie zasobami ludzkimi)
- min. Pół roku doświadczenia na podobnym stanowisku lub w biurze rachunkowym
- podstawowej znajomości prawa pracy, prawa podatkowego oraz przepisów ZUS
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną analizę dokumentów oraz kontakt z Klientami firmy
- bardzo dobrej znajomości pakietu Microsoft Office (Excel, Word)
- bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności pracy pod presją czasu, sumienności
- umiejętności współpracy w grupie i łatwości w nawiązywaniu kontaktów