Organic Farma Zdrowia to największa w Polsce sieć delikatesów, specjalizująca się w sprzedaży produktów ekologicznych. Powstaliśmy z myślą o promocji zdrowia, i ze świadomością, iż ekologia to styl życia.
Aktualnie zatrudnimy pracowników na stanowisko:
Koordynacja i realizacja zadań związanych z zatrudnieniem, w tym:
-
przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej (m.in. umowy o pracę, akta osobowe),
-
wprowadzanie i aktualizacja danych do systemu kadrowo – płacowego,
-
sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie kadrowo – płacowym (w tym deklaracji do ZUS),
-
wystawianie zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniem pracowników,
-
przygotowywanie skierowań na badania lekarskie i nadzór nad terminową realizacją,
-
współpraca w zakresie BHP (organizowanie szkoleń w porozumieniu ze Specjalistą ds. BHP, przygotowywanie listy pracowników do szkoleń BHP)
-
ewidencja czasu pracy pracowników, rozliczanie urlopów pracowniczych oraz dopilnowywanie wykorzystania zgodnie z Kodeksem Pracy oraz rozliczanie innych absencji,
-
prowadzenie kart zasiłkowych,
-
nadzór nad przyznawaniem podwyżek stażowych,
-
sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych,
-
współpraca z ZUS w zakresie spraw emerytalno – rentowych pracowników,
-
wyliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych,
-
rozliczanie rocznych deklaracji podatkowych od osób fizycznych,
-
sporządzanie deklaracji PFRON,
-
naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych,
-
tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,
-
wsparcie merytoryczne dla kierowników sklepów w zakresie kodeksu pracy (m.in. rozliczania czasu pracy, zatrudnienia) oraz związanym z zatrudnieniem na podstawie umów cywilnoprawnych oraz kontraktów,
-
wsparcie projektów rekrutacyjnych,
-
realizacja potrąceń komorniczych,
-
sporządzanie raportów GUS,
-
archiwizowanie dokumentacji kadrowo – płacowej.
-
wykształcenie wyższe lub średnie: prawo, administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi
-
minimum 3 lata stażu w zakresie obsługi kadrowej i płacowej,
-
znajomość przepisów: prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych, umiejętność tworzenia umów kontraktowych,
-
znajomość specyfiki umów cywilnoprawnych,
-
znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz znajomość aplikacji SODIR- PFRON
-
znajomość i zrozumienie zasad naliczania wysokości ulg wpłat na PFRON oraz prowadzenia ich ewidencji,
-
znajomość przepisów w zakresie Zakładowego Funduszu Świadczeń Pracowniczych,
-
znajomość przepisów związanych z ochroną danych osobowych,
-
znajomość praktycznej obsługi programu Płatnik,
-
znajomość obsługi programu RAKS SQL (mile widziana znajomość programu WF-GANG i ODL kadry i płace),
-
znajomość obsługi pakietu MS Office,
-
dobra organizacja pracy,
-
dokładność, staranność,odpowiedzialność, komunikatywność i sumienność w wykonywanych obowiązkach, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.
-
znajomość języka angielskiego lub włoskiego, będzie dodatkowym atutem.
-
umowę o pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku
-
uczestnictwo w ambitnych projektach
-
zdobycie doświadczenia w międzynarodowym środowisku