- samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych na niższe stanowiska, m.in. aktywne poszukiwanie kandydatów, selekcja aplikacji, onboarding i offboarding,
- wsparcie pracowników w zakresie tematów HR,
- nadzór nad dokumentacją związaną z czasem pracy (listy obecności, wnioski pracowników, nadgodziny) oraz wprowadzanie danych do plików w celu prawidłowego rozliczenia czasu pracy (administrowanie, nadzór i zapewnienie poprawności danych),
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji,
- nadzór nad terminowością przeprowadzania badań lekarskich oraz szkoleń,
- inne prace administracyjno-biurowe.
- wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe),
- praktyczna znajomość prawa pracy, w szczególności przepisów dotyczących czasu pracy,
- umiejętność tworzenia atrakcyjnych i angażujących treści,
- rzetelność w przygotowywaniu danych,
- umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej,
- znajomość i korzystanie z kanałów społecznościowych i portali pracy,
- proaktywne podejście do rozwiązywania problemów,
- pozytywne nastawienie i podejście „da się”,
- znajomość pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Poznaj
Nioo Technology Europe Spółka z o. o.
Firma Nioo Labs – wiodący światowy producent woreczków nikotynowych została założona w 2018 w Chinach. Kiedy członkowie naszego zespołu odkryli, że palacze pragną bardziej innowacyjnych produktów niż papierosy, aby żyć zdrowiej, zdaliśmy sobie sprawę, że powinniśmy coś zrobić. Jak większość ludzi, którzy marzą o zmianie świata, naszą misją jest stworzenie świata wolnego od dymu i tytoniu. Wiemy, że rzucanie tytoniu nie jest jednoetapowe, więc budujemy przyjazną dla użytkownika platformę z najnowszą technologią i innowacją. Nasze produkty cieszą się co raz większym zainteresowaniem, dlatego przyszedł czas na kolejny etap. Postanowiliśmy rozszerzyć obszar naszej działalności i obecnie rozwijamy naszą produkcję w Polsce – Nioo Technology Europe Sp. z o. o.