Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Nu Air Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Ul. Szyszkowa 20A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa wyznaczonych klientów w zakresie realizacji zamówień i udzielania informacji, Realizacja zamówień - dokonywanie ustaleń z klientem, wprowadzanie danych do systemu, informowanie klienta o statusie zamówienia, Obsługa zapytań ofertowych od klienta i...
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy; Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych; Współpraca z...
  • German Customer Support agent

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Are you fluent in German and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw! ‍ Your Responsibilities: Communication with customers through online-chats, e-mails. Maintain prompt and empathetic attitude towards...
  • Greek Customer Support Agent

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Are you fluent in Greek and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw! ‍ Your Responsibilities: Communication with customers through online-chats, e-mails. Maintain prompt and empathetic attitude towards...
  • Hungarian Customer Support Agent

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Are you fluent in Hungarian and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw! ‍ Your Responsibilities: Communication with customers through online-chats, e-mails. Maintain prompt and empathetic attitude towards...
  • Czech / Slovak Customer Support Agent

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Are you fluent in Czech/Slovak and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw! ‍ Your Responsibilities: Communication with customers through online-chats, e-mails. Maintain prompt and empathetic attitude...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa
Młodszy specjalista ds. doświadczenia zwiedzającego

Młodszy specjalista ds. doświadczenia zwiedzającego

Centrum Nauki Kopernik
Warszawa, Warszawa, Powiśle
praca stacjonarna
2067 dni temu

CENTRUM NAUKI KOPERNIK

poszukuje osoby do pracy na stanowisko:

Młodszy specjalista ds. doświadczenia zwiedzającego
Warszawa, Powiśle

Szukamy osób, które będą chętnie podejmować interakcje ze zwiedzającym, w tym opowiadać i zachęcać do eksperymentowania z ponad 400 eksponatami znajdującymi się w CNK.

Zadaniem osób zatrudnionych na tym stanowisku będzie praca w przestrzeni wystaw Centrum Nauki Kopernik oraz współpraca przy funkcjonowaniu, analizie i modyfikacji eksponatów dla podnoszenia jakości doświadczenia zwiedzającego. Poszukujemy osób komunikatywnych, zaangażowanych i lubiących pracę z ludźmi.


Zakres obowiązków:
  • obsługa zwiedzających podczas wizyt indywidualnych i grupowych w CNK,
  • zachęcanie zwiedzających do samodzielnego doświadczania i eksperymentowania,
  • informowanie i aktywne wspieranie zwiedzających w interakcji z eksponatami,
  • dostrzeganie potrzeb zwiedzających i reagowanie zgodnie ze standardami CNK,
  • dbanie o przestrzeganie regulaminu CNK przez zwiedzających,
  • reagowanie w sytuacjach kryzysowych (np. awarie techniczne, ewakuacja, pierwsza pomoc),
  • podstawowa obsługa techniczna eksponatów i przestrzeni wystawowej,
  • weryfikacja jakości i sposobu korzystania z eksponatów oraz inicjowanie i wdrażanie zmian,
  • udział w wydarzeniach popularyzujących naukę, organizowanych przez CNK,
  • kształtowanie profesjonalnego i pozytywnego wizerunku instytucji.
Wymagania:
  • min. wykształcenie średnie,
  • umiejętność ciekawego i zrozumiałego przekazywania wiedzy odbiorcom w różnym wieku,
  • komunikatywność i umiejętność dopasowywania się do zróżnicowanych potrzeb odbiorców,
  • motywacja do pracy i chęć zdobywania nowych doświadczeń i umiejętności,
  • samodzielność oraz umiejętność współpracy w zespole,
  • znajomości języka angielskiego lub rosyjskiego na poziomie min. B1,
  • dyspozycyjność, gotowość do pracy zmianowej,
  • odpowiedzialność i inicjatywa w podejmowaniu działań.
Mile widziane:
  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie w obsłudze klienta i/lub w popularyzowaniu nauki,
  • przygotowanie pedagogiczne,
  • wiedza z zakresu nauk ścisłych,
  • znajomość aplikacji ze zbioru Office 365 tj. OneDrive, Planner, SharePoint,
  • doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnością,
  • znajomość innego dodatkowego języka obcego.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • praca na cały etat lub części etatów (1/2 i ¾) w systemie równoważnym,
  • współpraca w przyjaznej atmosferze w zgranym i kreatywnym zespole,
  • szansa zdobycia doświadczenia zawodowego w prestiżowej instytucji,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
  • benefity pracownicze (m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie nauki języków obcych
    i karty multisport, vouchery do CNK).

W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: „Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Nauki Kopernik moich danych osobowych w celach związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacyjnego. Zostałam/łem poinformowana/y, że administratorem danych osobowych jest Centrum Nauki Kopernik z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 00-390) przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20. Oświadczam, iż jestem świadoma/y prawa do wglądu do swoich danych, prawa poprawiania danych oraz prawa do żądania usunięcia danych, a dane zostały podane dobrowolnie.”

Zgłoszenia bez załączonej powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.


1. Informujemy, ze administratorem podanych w zgłoszeniu rekrutacyjnym danych osobowych jest Centrum Nauki Kopernik z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 00-390) przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 (dalej jako „CNK”).

2. Te dane osobowe, które zostały wymienione w Kodeksie Pracy, przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Podstawą przetwarzania pozostałych danych jest art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. tj. zgoda osoby, której dane dotyczą.

3. Dane zbierane są w celu realizacji danego procesu rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody, także w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez CNK.

4. Dane przetwarzane będą przez okres do 3 miesięcy od momentu zakończenia procesu rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody na udział w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez CNK, przez okres 12 miesięcy od dnia przesłania zgłoszenia.

5. Informujemy, że podane w zgłoszeniu dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom świadczącym usługi na rzecz CNK oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

6. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.

7. Ponadto informujemy o przysługującym Pani/Panu prawie do cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych, w formie pisemnej lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@kopernik.org.pl co nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody.

8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne przy czym jest warunkiem niezbędnym do uczestniczenia w procesie rekrutacyjnym. W przypadku niepodania danych, nie będzie możliwy udział w prowadzonym przez CNK procesie rekrutacyjnym.

10. Decyzje dotyczące podanych w zgłoszeniu rekrutacyjnym danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.

11. Kontakt z CNK, w tym z osobą realizująca w CNK obowiązki inspektora ochrony danych, możliwy jest w formie pisemnej na adres podany w pkt. 1 powyżej, lub w formie elektronicznej na adres e-mail: rekrutacja@kopernik.org.pl.


Więcej o Centrum Nauki Kopernik na www.kopernik.org.pl

 

Poznaj

Centrum Nauki Kopernik

Centrum Nauki Kopernik to:

  • królestwo eksperymentów – w Centrum znajdują się setki angażujących eksponatów. Umożliwiają one prowadzenie samodzielnych doświadczeń, wyjaśniających funkcjonowanie świata wokół nas. Eksperymentowanie pomaga zrozumieć nawet skomplikowane zjawiska.
  • przygoda i świetna zabawa - każdy, kto odważy się trochę poeksperymentować przekona się, że nauka to wciągająca i fascynująca przygoda. Wiek zwiedzającego nie ma znaczenia - wystawy są tak pomyślane, by każdy znalazł tu coś dla siebie.
  • podglądanie przyszłości - prezentujemy rozwiązania technologiczne, nad którymi naukowcy dopiero pracują.

a także:

  • teatr, w którym w role aktorów wcielają się roboty,
  • teatr Wysokich Napięć,
  • Park Odkrywców,
  • oryginalny ogród widokowy na dachu,
  • jedno z najnowocześniejszych na świecie planetariów,
  • Centrum Konferencyjne.

Proces rekrutacji

Proces rekrutacji

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Nu Air Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Ul. Szyszkowa 20A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa wyznaczonych klientów w zakresie realizacji zamówień i udzielania informacji, Realizacja zamówień - dokonywanie ustaleń z klientem, wprowadzanie danych do systemu, informowanie klienta o statusie zamówienia, Obsługa zapytań ofertowych od klienta i...
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy; Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych; Współpraca z...
  • German Customer Support agent

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Are you fluent in German and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw! ‍ Your Responsibilities: Communication with customers through online-chats, e-mails. Maintain prompt and empathetic attitude towards...
  • Greek Customer Support Agent

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Are you fluent in Greek and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw! ‍ Your Responsibilities: Communication with customers through online-chats, e-mails. Maintain prompt and empathetic attitude towards...
  • Hungarian Customer Support Agent

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Are you fluent in Hungarian and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw! ‍ Your Responsibilities: Communication with customers through online-chats, e-mails. Maintain prompt and empathetic attitude towards...
  • Czech / Slovak Customer Support Agent

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Are you fluent in Czech/Slovak and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw! ‍ Your Responsibilities: Communication with customers through online-chats, e-mails. Maintain prompt and empathetic attitude...