Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy posiadającej Centrum Usług Wspólnych w Warszawie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.: koordynowanie procesu zatrudniania pracowników oraz nadzór nad dokumentacją związaną z zatrudnieniem (przygotowywanie umów, skierowań na badania lekarskie, organizacja szkoleń BHP itp.), tworzenie raportów i analiz (absencje pracownicze, rotacje, zestawienia kosztów itp.), pomoc w realizacji projektów rekrutacyjnych oraz obsługa procesów związanych ze stosunkiem pracy (tworzenie aneksów, wypowiedzenia, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach), ewidencja czasu pracy, rozliczenia finansowe dostawców oraz świadczeń pracowniczych.
Od kandydatów nasz Klient oczekuje pierwszego doświadczenia w obszarze HR, umiejętności obsługi pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel, bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (poziom min. B2).
Nasz Klient oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, ciekawą pracę w międzynarodowej firmie, możliwość rozwoju zawodowego w obszarze administracji personalnej.