Zadania: bieżąca eksploatacja, konserwacja, urządzeń budynkowych; monitorowanie pracy powierzonych urządzeń; usuwanie awarii, drobne prace budowlane; sporządzanie ofert napraw i usuwania awarii; nadzór nad harmonogramem przeglądów i konserwacji, nad serwisami zewnętrznymi; raportowanie...
Twój zakres obowiązków bieżąca obsługa nieruchomości (sporządzanie pism, wniosków i innych dokumentów, itp.) uczestnictwo w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych, kontakt z właścicielami i najemcami (mailowy, telefoniczny, osobisty), współpraca z kierownictwem firmy, zarządem,...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie i rozwiązywanie umów najmu i dzierżawy, Zarządzanie istniejącymi umowami najmu i dzierżawy (renegocjację, aneksowanie, rozwiązywanie umów), Inicjowanie i prowadzenie działań w celu zapewnienia ciągłości...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: administrowanie przydzielonymi budynkami, obiektami oraz gruntami na podległym terenie - powiat Kamiennogórski, dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych, pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: bieżące prowadzenie i aktualizacja teczek ewidencyjnych lokali mieszkalnych, zajmowanych bez tytułu prawnego; kierowanie wezwań do lokatorów uprzedzających o zamiarze wypowiedzenia umowy najmu, opróżnienia lokalu; przygotowywanie wniosków i...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: koordynacja procesu najmu i dzierżawy nieruchomości Spółki; badania rynku najmu i dzierżawy nieruchomości w obszarze działania Oddziału, analiz własnych stawek czynszowych, zlecania operatów szacunkowych w celu wykorzystania w procesie...
Zakres czynności: administrowanie przydzielonymi budynkami, obiektami oraz gruntami na podległym terenie; dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja ich wykorzystania; bieżący nadzór nad realizacja...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i rozliczanie umów kosztowych na usługi wywozu nieczystości płynnych, Zawieranie ,prowadzenie umów kosztowych na obsługę przenośnych toalet, Zbieranie i przygotowanie danych niezbędnych do opracowania planu...
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat 7 000 - 7 600 zł brutto/mies.
6 godz.
Opis stanowiska: Utrzymanie instalacji budynkowych w stanie pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników nieruchomości (hale logistyczno-magazynowe), Przeglądy instalacji budynkowych oraz usuwanie awarii, Tworzenie raportów z inspekcji oraz raportów...
Młodszy Specjalista ds. Administracji Nieruchomościami
Młodszy Specjalista ds. Administracji Nieruchomościami
Globetek Sp. z o.o.
Łódź
specjalista junior / mid
praca stacjonarna
874 dni temu
Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki, pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
Młodszy Specjalista ds. Administracji Nieruchomościami
Miejsce pracy: Łódź
Zakres obowiązków:
Wsparcie Specjalisty ds. Administracji Nieruchomościami w codziennych działaniach;
Kontakty z administracją;
Opracowywanie raportów podsumowujących prowadzone działania;
Obsługa narzędzi biurowych;
Wsparcie w analizie stanu formalno-prawnego gruntów;
Wiedza nt. analizy ksiąg wieczystych i praktyczne umiejętności w zakresie pozyskiwania decyzji urzędowych związanych m.in. ustalaniem warunków zabudowy;
Znajomość przepisów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe – mile widziane związane z nieruchomościami;
Znajomość zakresu formalno-prawnego zakupu gruntów;
Znajomość pakietu MS Office;
Prawo jazdy kat, B.
Oferujemy:
Duże możliwości rozwoju zawodowego;
Pakiet benefitów: karta sportowa, opieka zdrowotna i inne.
Praca w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynku;
Duże możliwości rozwoju zawodowego;
Pakiet benefitów: karta sportowa, opieka zdrowotna i inne.
Praca w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynku.
Zadania: bieżąca eksploatacja, konserwacja, urządzeń budynkowych; monitorowanie pracy powierzonych urządzeń; usuwanie awarii, drobne prace budowlane; sporządzanie ofert napraw i usuwania awarii; nadzór nad harmonogramem przeglądów i konserwacji, nad serwisami zewnętrznymi; raportowanie...
Twój zakres obowiązków bieżąca obsługa nieruchomości (sporządzanie pism, wniosków i innych dokumentów, itp.) uczestnictwo w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych, kontakt z właścicielami i najemcami (mailowy, telefoniczny, osobisty), współpraca z kierownictwem firmy, zarządem,...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie i rozwiązywanie umów najmu i dzierżawy, Zarządzanie istniejącymi umowami najmu i dzierżawy (renegocjację, aneksowanie, rozwiązywanie umów), Inicjowanie i prowadzenie działań w celu zapewnienia ciągłości...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: administrowanie przydzielonymi budynkami, obiektami oraz gruntami na podległym terenie - powiat Kamiennogórski, dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych, pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: bieżące prowadzenie i aktualizacja teczek ewidencyjnych lokali mieszkalnych, zajmowanych bez tytułu prawnego; kierowanie wezwań do lokatorów uprzedzających o zamiarze wypowiedzenia umowy najmu, opróżnienia lokalu; przygotowywanie wniosków i...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: koordynacja procesu najmu i dzierżawy nieruchomości Spółki; badania rynku najmu i dzierżawy nieruchomości w obszarze działania Oddziału, analiz własnych stawek czynszowych, zlecania operatów szacunkowych w celu wykorzystania w procesie...
Zakres czynności: administrowanie przydzielonymi budynkami, obiektami oraz gruntami na podległym terenie; dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja ich wykorzystania; bieżący nadzór nad realizacja...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i rozliczanie umów kosztowych na usługi wywozu nieczystości płynnych, Zawieranie ,prowadzenie umów kosztowych na obsługę przenośnych toalet, Zbieranie i przygotowanie danych niezbędnych do opracowania planu...
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat 7 000 - 7 600 zł brutto/mies.
6 godz.
Opis stanowiska: Utrzymanie instalacji budynkowych w stanie pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników nieruchomości (hale logistyczno-magazynowe), Przeglądy instalacji budynkowych oraz usuwanie awarii, Tworzenie raportów z inspekcji oraz raportów...