- Jesteśmy liderem rynku – największym agentem rozliczeniowym w Europie Środkowej. Procesujemy blisko 1,5 mld transakcji bezgotówkowych rocznie.
- Obsługujemy transakcje dla ponad 358 tys. terminali POS, również dla Klientów z Irlandii, Wielkiej Brytanii, Niemiec oraz Hiszpanii.
- eService to najszybciej rozwijająca się firma w obszarze transakcji bezgotówkowych w Polsce.
- Nasza firma należy do amerykańskiej spółki EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
Dołącz już dziś do eService jako:
Miejsce pracy: Warszawa
Jeśli kiedykolwiek zajmowałeś się szeroko pojętą obsługą klienta oraz jesteś osobą z pasją, lubiącą wyzwania, poszukującą możliwości rozwoju, to jesteś osobą, której szukamy!
Wyzwania dla Ciebie:
- udział w realizacji procesów operacyjnych, mających na celu wielokanałową obsługę klientów
Spółki, - profesjonalna, przyjazna klientowi i zgodna ze standardami obsługa zagadnień technicznych i
finansowych klientów Spółki.
Dołącz do Nas, jeżeli:
- posiadasz min. półroczne doświadczenie zawodowe w obszarze telefonicznej obsługi klienta,
- jesteś komunikatywny/a, proaktywny/a oraz odważny/a w działaniu, umiejętnie budujesz
wielopłaszczyznowe relacje z klientem, - charakteryzuje Cię kreatywność, zdolność do nieszablonowego myślenia,
- potrafisz pracować efektywnie pod presją czasu, doskonale organizujesz swoją pracę,
- posiadasz aktywne i uprzejme podejście do klienta, a także entuzjastyczne nastawienie do pracy,
- posługujesz się językiem angielskim na min. poziomie B1.
Na co możesz liczyć:
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz motywujący system premiowy
- narzędzia niezbędne do pracy (samochód służbowy, laptop, tablet i telefon komórkowy)
- aktywne podnoszenie kompetencji sprzedażowych
- zatrudnienie na umowę o pracę
- dodatkowe wolne godziny na spędzanie czasu z rodziną
- prywatna opieka medyczna
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- karta Multisport w atrakcyjnej cenie
- pakiet świadczeń socjalnych również dla Twoich bliskich
Czekamy na Twoje zgłoszenie
Aplikuj już teraz!