Zadania:
• Bieżąca współpraca oraz wsparcie konsultantów w prowadzeniu rekrutacji pracowników tymczasowych
• Analiza i selekcja dokumentów aplikacyjnych Kandydatów
• Prowadzenie wstępnych wywiadów telefonicznych z Kandydatami
• Umawianie i prowadzenie spotkań z Kandydatami
• Tworzenie i publikowanie ogłoszeń w mediach
• Obsługa administracyjno-personalna zatrudnionych pracowników;
• Budowanie relacji z Klientem oraz pracownikami.
• Bieżące raportowanie wyników pracy
Wymagania:
• Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
• Wysokie kompetencje komunikacyjne
• Doskonała organizacja własnej pracy
• Konsekwencja i determinacja w realizowaniu powierzonych zadań
• Skrupulatność, rzetelność, cierpliwość
• Gotowość do wykonywania prac w zakresie administracji i rekrutacji
• Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 / 9:00-17:00
• Dobra znajomość obsługi MS Office
• Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie z perspektywą pracy stałej
• Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
• Praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Zatrudnienie w dłuższej perspektywie
• Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.