Model pracy: Hybrydowa
- Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile
- Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych
- Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie bazy klientów
- Pielęgnowanie posprzedażowych relacji z Klientami
- Dbałość o wysoki standard obsługi i wzmacnianie pozytywnego wizerunku naszej marki.
- Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych bez skryptów i narzuconych schematów
- Dobra organizacja pracy oraz zdolności sprzedażowe
- Determinacja i zaangażowanie do osiągania celów sprzedażowych i biznesowych firmy
- Łatwość w budowaniu i utrzymywaniu trwałych relacji z klientem
- Otwartość na nabywanie nowej wiedzy i umiejętności
- Gotowość do pracy zmianowej od poniedziałku do piątku 8:30–20
- Płynna znajomość języka polskiego
- Doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta, będzie dodatkowym atutem - ale nie jest to warunek konieczny.
- Wynagrodzenie to atrakcyjna podstawa + premia od zrealizowanych celów sprzedażowych
- Program wdrożenia, gdzie poznasz pełną ofertę naszych usług i produktów, a także dowiesz się, jak rozmawiać o niej z klientem
- W pełni płatne szkolenie wstępne - otrzymujesz wynagrodzenie za okres szkoleniowy w pełnej wysokości.
- Pracę w modelu hybrydowym: z domu i przyjaznego pracownikowi biura
- Ciekawą pracę w zgranym i dynamicznym zespole
- Swobodną, pozytywną atmosferę - mówimy do siebie ’na Ty’ i nie mamy dress code’u
- Konkursy pracownicze, sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami
- Dofinansowanie do integracji zespołu
- Wolne weekendy – praca od poniedziałku do piątku
- Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
- Jasna ścieżka kariery i awansu
- Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
- Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
- Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian! #Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.