Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta z j. włoskim

    Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia technicznego dla sprzętu elektronicznego oraz usług internetowych, głównie przez kontakt telefoniczny i e-mailowy.
  • Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Wsparcia Obsługi Klienta (FOOD)

    J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska Poszukujemy bardzo dobrze zorganizowanej osoby do pracy w obszarze wsparcia obsługi klienta w naszej największej branży badań żywności. Na co dzień w ramach tego stanowiska będziesz odpowiedzialny/ odpowiedzialna za: poprawne składanie zleceń klientów w naszym wewnętrznym...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Praca polega na rozwiązywaniu problemów technicznych sprzętu elektronicznego i połączeń internetowych przez telefon i e-mail. Wymagania: Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych; Gotowość do podjęcia pracy w pełnym wymiarze (od...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa zapytań od klientów firmy Asseco Data Systems dotyczących produktów i usług. Zgłaszanie problemów w języku polskim i angielskim. Przekazywanie zgłoszeń do odpowiednich działów. Współpraca z zespołami technicznymi. Prowadzenie dokumentacji i analiza...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (druga linia wsparcia)

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zadania: pełnienie roli drugiej linii wsparcia dla użytkowników produktów i usług oferowanych przez Asseco Data Systems S.A., przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów wewnętrznych i zewnętrznych w języku polskim i angielskim, delegowanie i eskalacja zgłoszeń,...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    21 godz.
    (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy Inżynier Serwisu IT

Hemmersbach
Kraków
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
405 dni temu
BE PART OF US
 

Hemmersbach dostarcza usługi infrastruktury IT w ponad 190 krajach świata za pośrednictwem swoich 50 spółek zależnych. Obsługujemy wyłącznie wiodące firmy z branży IT. Idziemy o krok dalej – nie tylko zachwycamy naszych klientów, ale także sprawiamy, że świat staje się lepszy: 20% naszych zysków przeznaczamy na nasze Direct Actions Hemmersbach Rhino Force, Hemmersbach Kids’ Family i Hemmersbach Climate Force. Dlatego właśnie Hemmersbach to The Social Purpose IT Company.


Młodszy Inżynier Serwisu IT
Onsite oraz zdalne wsparcie użytkownika końcowego.

Kraków
ZADANIA:
  • Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi
  • Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (Windows, MacOS), instalacjami i sprzętem komputerowym
  • Obsługiwanie urządzeń mobilnych, drukarek, sprzętu konferencyjnego (audio i video)
  • Dbanie o żywotność sprzętu
  • Zarządzanie swoim zapleczem technicznym

WYMAGANIA:
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Podstawowa wiedza o sieciach i urządzeniach sieciowych
  • Zainteresowanie sprzętem komputerowym i branżą IT
  • Chęć do zdobywania umiejętności i poszerzania wiedzy


ZADANIA:
  • Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi
  • Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (Windows, MacOS), instalacjami i sprzętem komputerowym
  • Obsługiwanie urządzeń mobilnych, drukarek, sprzętu konferencyjnego (audio i video)
  • Dbanie o żywotność sprzętu
  • Zarządzanie swoim zapleczem technicznym

WYMAGANIA:
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Podstawowa wiedza o sieciach i urządzeniach sieciowych
  • Zainteresowanie sprzętem komputerowym i branżą IT
  • Chęć do zdobywania umiejętności i poszerzania wiedzy

YOUR BENEFITS

  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Imprezy firmowe
  • Kompleksowe, płatne szkolenia
  • Program onboardingowy
  • Rozwój ścieżki zawodowej
  • Środowisko międzynarodowe
  • Ubezpieczenie zdrowotne
  • Umowa na czas nieokreślony
YOUR BENEFITS
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Imprezy firmowe
  • Kompleksowe, płatne szkolenia
  • Program onboardingowy
  • Rozwój ścieżki zawodowej
  • Środowisko międzynarodowe
  • Ubezpieczenie zdrowotne
  • Umowa na czas nieokreślony
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta z j. włoskim

    Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia technicznego dla sprzętu elektronicznego oraz usług internetowych, głównie przez kontakt telefoniczny i e-mailowy.
  • Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Wsparcia Obsługi Klienta (FOOD)

    J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska Poszukujemy bardzo dobrze zorganizowanej osoby do pracy w obszarze wsparcia obsługi klienta w naszej największej branży badań żywności. Na co dzień w ramach tego stanowiska będziesz odpowiedzialny/ odpowiedzialna za: poprawne składanie zleceń klientów w naszym wewnętrznym...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Praca polega na rozwiązywaniu problemów technicznych sprzętu elektronicznego i połączeń internetowych przez telefon i e-mail. Wymagania: Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych; Gotowość do podjęcia pracy w pełnym wymiarze (od...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa zapytań od klientów firmy Asseco Data Systems dotyczących produktów i usług. Zgłaszanie problemów w języku polskim i angielskim. Przekazywanie zgłoszeń do odpowiednich działów. Współpraca z zespołami technicznymi. Prowadzenie dokumentacji i analiza...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (druga linia wsparcia)

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zadania: pełnienie roli drugiej linii wsparcia dla użytkowników produktów i usług oferowanych przez Asseco Data Systems S.A., przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów wewnętrznych i zewnętrznych w języku polskim i angielskim, delegowanie i eskalacja zgłoszeń,...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    21 godz.
    (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...