UPC Polska - jesteśmy liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonu. W związku z rozwojem firmy i Salonów Sprzedaży UPC poszukujemy osób zainteresowanych sprzedażą usług w aktywnych akcjach promocyjnych prowadzonych przez Salony Sprzedaży UPC.
Młodszy Inżynier ds. Wsparcia Usług Cyfrowych w zespole B2B
Miejsce pracy: Katowice
Mamy dla Ciebie atrakcyjną i pełną wyzwań pracę w strukturach Contact Center (infolinia techniczna) międzynarodowej organizacji w Katowicach oraz szansę na rozwój kwalifikacji zawodowych i umiejętności.
Oczekujemy od Ciebie:
- praktycznej znajomości systemów operacyjnych MS Windows
- praktycznej znajomości sieci LAN, WLAN
- praktycznej znajomości zagadnień związanych z Internetem, telefonią oraz telewizją cyfrową
- poprawnej dykcji oraz łatwości nawiązywania kontaktów przez telefon
- umiejętności szybkiego diagnozowania oraz rozwiązywania problemów
- predyspozycji do obsługi Klienta B2B oraz sprzedaży
- wykształcenia wyższego informatycznego bądź pokrewnego (w tym w trakcie studiów)
- znajomości języka angielskiego - będzie to dodatkowy atut
Twoje zadania:
- telefoniczna techniczna obsługa Klientów B2B w zakresie usług: telewizji cyfrowej, Internetu, telefonu
- doradztwo i sprzedaż usług UPC podczas rozmów z Klientami B2B
Warunki pracy:
- umowa o pracę bezpośrednio zawarta z UPC
- praca w pełnym wymiarze,
- system zmianowy (od poniedziałku do niedzieli, święta) w godzinach pomiędzy 7 a 23
- dogodna lokalizacja: Katowice - Zawodzie
Zapewniamy:
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- motywacyjny system wynagradzania: podstawa + system prowizyjny
- program profesjonalnych szkoleń wdrażających do pracy oraz podnoszących kwalifikacje
- stałe wsparcie ze strony przełożonego oraz zespołu
- możliwość rozwoju zawodowego i kontynuowania kariery w strukturach firmy
- świadczenia dodatkowe (m.in. prywatna opieka medyczna, system kafeteryjny mybenefit, pakiet usług UPC)