Capgemini jest jednym z największych na świecie dostawców usług z zakresu konsultingu, technologii informatycznych i outsourcingu. Capgemini posiada ponad 300 biur w 40 krajach i jest największą firmą doradczą w Europie. Capgemini Infrastructure Services to trzy lokalizacje w Krakowie, Katowicach i Opolu. Zatrudniamy ponad 1600 osób, obsługując 40 klientów w 20 językach.
Młodszy Inżynier ds. wsparcia technicznego
Miejsce pracy: Kraków
Nr. ref.: IA/KRK
Zakres obowiązków:
- Monitorowanie infrastruktury za pomocą dostępnych narzędzi
- Rejestracja zgłoszeń za pomocą dostarczonego oprogramowania, zależnie od informacji zawartej w alarmie
- Działanie zgodnie z procedurami stworzonymi dla odpowiedniego incydentu
- Przesyłanie incydentów do zespołów wsparcia wyższego poziomu
- Śledzenie akcji podjętych przez wszystkie drużyny wspierające i eskalacja w razie braku działań
- Dbanie o to, aby terminy SLA były dotrzymywane oraz aby zasady dotyczące eskalacji do wyższego poziomu wsparcia oraz managmentu wyższego szczebla były przestrzegane
- Autoryzacja, zamykanie oraz raportowanie na temat zmian w infrastrukturze IT
- Raportowanie wszelkich wydarzeń oraz informowanie następnej zmiany o podejmowanych działaniach
Profil kandydata
- Dobra znajomość języka francuskiego
- Znajomość języka angielskiego mile widziana
- Znajomość systemów Linux i Unix na poziome podstawowym
- Podstawowa znajomość urządzeń i oprogramowania sieciowego takiego jak:: switche, routery, load balancer, firewall itp.
- Znajomość podstawowych komend systemu Linux jest mile widziane
- Elastyczność, umiejętność pracy zespołowej i wysoka motywacja
- Odporność na stres
- Zorientowanie na klienta
Oferujemy:
- Atrakcyjny program szkoleń
- Motywacyjny system wynagrodzeń wzbogacony o nowoczesny pakiet świadczeń dodatkowych
- Prywatna opieka medyczna
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie
- Ciekawą i stabilną pracę w przyjaznym, międzynarodowym zespole
- Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i umiejętności językowych