Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Doradca Klienta w Dziale Guest Relations

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji od Klientów (drogą telefoniczną oraz e-mailowa), Kontakt z Klientami, działami firmy oraz podmiotami zewnętrznymi w celu rozpatrzenia reklamacji, Procesowanie reklamacji pomiędzy Działami Firmy a podmiotami zewnętrznymi, Koordynacja...
  • Pracownik ds. reklamacji

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Łączyny 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Jednostka organizacyjna: Biuro Wsparcia Klientów​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo); cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​ Twoje zadania: przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług...
  • Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Jako Specjalista ds. Reklamacji będziesz miał możliwość samodzielnego realizowania odpowiedzialnych zadań, przy wsparciu naszych Specjalistów z długoletnim doświadczeniem w branży i otwartych na dzielenie się wiedzą. Główne obowiązki: Prowadzenie rejestrów dotyczących szkód i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Pracownik Działu Reklamacji Katowice
Młodszy Inspektor ds. Reklamacji i Rozliczeń

Młodszy Inspektor ds. Reklamacji i Rozliczeń

Grupa Żywiec S.A.
Katowice
praca stacjonarna
1933 dni temu
Czy wiesz, że:
  • Jesteśmy liderem w segmencie piw premium oraz piw niskoalkoholowych
  • Jesteśmy powiązani z Grupą HEINEKEN, najbardziej międzynarodową firmą piwowarską na świecie
  • Wspieramy najpopularniejsze wydarzenia muzyczne takie jak: Męskie Granie czy Open`er Festival a także wydarzenia sportowe (UEFA Champions League oraz Europa League)
  • W 2017 roku sprzedaliśmy 11,2 mln hl piw oraz osiągnęliśmy skonsolidowany zysk operacyjny na poziomie  334 mln zł
  • W okresie wysokiego sezonu realizujemy ponad 500 wysyłek dziennie
  • Nasze dostawy dostarczamy do ponad 700 punktów odbioru Klientów
Młodszy Inspektor ds. Reklamacji i Rozliczeń
Miejsce pracy: Katowice
Praca sezonowa

Twoje zadania:
  • Zapewnienie kompleksowej oraz wysokiej jakości obsługi klienta w celu realizacji strategii Firmy
  • Realizacja wyznaczonych zadań związanych z obsługą zgłoszeń reklamacyjnych klienta z uwzględnieniem standardów firmy, rejestrowanie i procesowanie reklamacji/zgłoszeń w określonym czasie, wpływ na optymalizację ilości zgłoszeń reklamacyjnych, raportowanie statusu działań i analiza przyczyn reklamacji
  • Ścisła współpraca z działami wewnętrznymi
  • Jakość i terminowość wystawienia dokumentów przy rozliczeniu reklamacji
  • Komunikacja zapewniająca Klientowi informacje dot statusu oraz wyniku reklamacji, dbałość o klienta i wizerunek firmy
  • Poszukiwanie usprawnień w organizacji pracy zespołu i procesów reklamacyjnych
Czego poszukujemy:
  • Minimum roku doświadczenia zawodowego w obszarze Obsługi Klienta lub sprzedaży
  • Minimum średniego wykształcenia
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
  • Umiejętności radzenia sobie z napływem dużej ilości informacji
  • Łatwości w nawiązywaniu relacji i umiejętności współpracy z wieloma Klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi na różnym szczeblu organizacji
  • Bardzo dobrej organizacji pracy i systematyczności
  • Znajomość SAP - mile widziana
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 będzie dodatkowym atutem
Co możemy Ci zaoferować:
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji posiadającej bogatą ofertę narzędzi rozwojowych
  • Pracę w zespole ludzi pełnych pasji i zaangażowania
  • Pracę w dynamicznym środowisku, w jednej z największych firm FMCG w Polsce, o silnej i ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze
  • Pakiet świadczeń pozapłacowych takich jak: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, fundusz emerytalny, dofinansowanie do wakacji oraz upominki mikołajkowe dla dzieci pracowników
  • Świąteczny deputat piwny (2 razy w roku)
 

Poznaj

Grupa Żywiec Sp. z o. o.

Naszą firmę napędza piwo i społeczność pracowników, którzy są prawdziwymi pasjonatami piwowarstwa. Jesteśmy dumni z naszych osiągnięć, ale zawsze mamy apetyt na więcej.

Odważnie wytyczamy nowe ścieżki w historii piwa, dlatego doceniamy osoby, które szukają innowacyjnych rozwiązań i potrafią stale usprawniać procesy. Cenimy elastyczność w działaniu, odwagę i odpowiedzialność.

Warzymy piwo w czterech browarach. Tradycje piwowarskie w regionach, gdzie są zlokalizowane sięgają XIV wieku. W naszych browarach historia spotyka się ze współczesnością, tradycyjne metody warzenia łączymy z nowoczesnymi technologiami – po to, by oferować piwa najwyższej jakości.

Jesteśmy w Grupie Heineken i współtworzymy globalne projekty, ale w Grupie Żywiec masz możliwość realizowania własnych pomysłów, bez względu na to w jakim dziale pracujesz.

Czujesz, że odnalazłbyś się w naszym piwnym świecie? Dołącz do nas i bądź częścią Ż!​​

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Doradca Klienta w Dziale Guest Relations

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji od Klientów (drogą telefoniczną oraz e-mailowa), Kontakt z Klientami, działami firmy oraz podmiotami zewnętrznymi w celu rozpatrzenia reklamacji, Procesowanie reklamacji pomiędzy Działami Firmy a podmiotami zewnętrznymi, Koordynacja...
  • Pracownik ds. reklamacji

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Łączyny 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Jednostka organizacyjna: Biuro Wsparcia Klientów​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo); cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​ Twoje zadania: przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług...
  • Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Jako Specjalista ds. Reklamacji będziesz miał możliwość samodzielnego realizowania odpowiedzialnych zadań, przy wsparciu naszych Specjalistów z długoletnim doświadczeniem w branży i otwartych na dzielenie się wiedzą. Główne obowiązki: Prowadzenie rejestrów dotyczących szkód i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów...