- Jesteśmy liderem w segmencie piw premium oraz piw niskoalkoholowych
- Jesteśmy powiązani z Grupą HEINEKEN, najbardziej międzynarodową firmą piwowarską na świecie
- Wspieramy najpopularniejsze wydarzenia muzyczne takie jak: Męskie Granie czy Open`er Festival a także wydarzenia sportowe (UEFA Champions League oraz Europa League)
- W 2017 roku sprzedaliśmy 11,2 mln hl piw oraz osiągnęliśmy skonsolidowany zysk operacyjny na poziomie 334 mln zł
- W okresie wysokiego sezonu realizujemy ponad 500 wysyłek dziennie
- Nasze dostawy dostarczamy do ponad 700 punktów odbioru Klientów
- Zapewnienie kompleksowej oraz wysokiej jakości obsługi klienta w celu realizacji strategii Firmy
- Realizacja wyznaczonych zadań związanych z obsługą zgłoszeń reklamacyjnych klienta z uwzględnieniem standardów firmy, rejestrowanie i procesowanie reklamacji/zgłoszeń w określonym czasie, wpływ na optymalizację ilości zgłoszeń reklamacyjnych, raportowanie statusu działań i analiza przyczyn reklamacji
- Ścisła współpraca z działami wewnętrznymi
- Jakość i terminowość wystawienia dokumentów przy rozliczeniu reklamacji
- Komunikacja zapewniająca Klientowi informacje dot statusu oraz wyniku reklamacji, dbałość o klienta i wizerunek firmy
- Poszukiwanie usprawnień w organizacji pracy zespołu i procesów reklamacyjnych
- Minimum roku doświadczenia zawodowego w obszarze Obsługi Klienta lub sprzedaży
- Minimum średniego wykształcenia
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
- Umiejętności radzenia sobie z napływem dużej ilości informacji
- Łatwości w nawiązywaniu relacji i umiejętności współpracy z wieloma Klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi na różnym szczeblu organizacji
- Bardzo dobrej organizacji pracy i systematyczności
- Znajomość SAP - mile widziana
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 będzie dodatkowym atutem
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji posiadającej bogatą ofertę narzędzi rozwojowych
- Pracę w zespole ludzi pełnych pasji i zaangażowania
- Pracę w dynamicznym środowisku, w jednej z największych firm FMCG w Polsce, o silnej i ugruntowanej pozycji rynkowej
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze
- Pakiet świadczeń pozapłacowych takich jak: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, fundusz emerytalny, dofinansowanie do wakacji oraz upominki mikołajkowe dla dzieci pracowników
- Świąteczny deputat piwny (2 razy w roku)
Poznaj
Grupa Żywiec Sp. z o. o.
Naszą firmę napędza piwo i społeczność pracowników, którzy są prawdziwymi pasjonatami piwowarstwa. Jesteśmy dumni z naszych osiągnięć, ale zawsze mamy apetyt na więcej.
Odważnie wytyczamy nowe ścieżki w historii piwa, dlatego doceniamy osoby, które szukają innowacyjnych rozwiązań i potrafią stale usprawniać procesy. Cenimy elastyczność w działaniu, odwagę i odpowiedzialność.
Warzymy piwo w czterech browarach. Tradycje piwowarskie w regionach, gdzie są zlokalizowane sięgają XIV wieku. W naszych browarach historia spotyka się ze współczesnością, tradycyjne metody warzenia łączymy z nowoczesnymi technologiami – po to, by oferować piwa najwyższej jakości.
Jesteśmy w Grupie Heineken i współtworzymy globalne projekty, ale w Grupie Żywiec masz możliwość realizowania własnych pomysłów, bez względu na to w jakim dziale pracujesz.
Czujesz, że odnalazłbyś się w naszym piwnym świecie? Dołącz do nas i bądź częścią Ż!