Cześć!
Cieszymy się, że zwróciłaś/zwróciłeś uwagę na naszą ofertę! To już pierwsze koty za płoty.
Tutaj Carolina Logistics. Jesteśmy polskim oddziałem amerykańskiego holdingu logistycznego, ale nie będziemy Cię tutaj zanudzać większą ilością szczegółów. Tego dowiesz się od naszych dziewczyn z HR w trakcie rozmowy rekrutacyjnej. Szukamy nowych ludzi do naszego zespołu w Bydgoszczy!
Czekamy właśnie na Ciebie!
- znasz angielski i nie masz barier, by używać go w sytuacjach biznesowych? (a nawet jeśli masz, to nasz coach językowy pomoże Ci je przełamać)
- interesujesz się kulturą Stanów Zjednoczonych i chciałabyś/chciałbyś poczuć te American vibes?
- masz gadane i czujesz, że Twoje skille sprzedażowe są na najwyższym poziomie?
- a może interesujesz się logistyką i masz wiedzę, która pozwoli Ci rozwinąć u nas skrzydła?
Jeśli na któreś z powyższych pytań odpowiedziałaś/odpowiedziałeś YES, I DO to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie!
To czego od Ciebie oczekujemy?
Przede wszystkim znajomości angielskiego – it’s a must have! Oczekujemy również chęci, dyspozycyjności do pracy w systemie według amerykańskiej strefy czasowej oraz dojrzałości biznesowej. Bez tego don't turn back our guitars.
A teraz najważniejsza kwestia – co oferujemy?
pracę w super teamie, owocowe days, bo jak wszyscy wiemy an apple a day keeps the doctor away, pizza days dla rozpusty, godzinną przerwę, by popykać w Playstation albo piłarzyki i – no wiadomo – możliwość awansu i rozwoju osobistego.
Najlepsze zostawiliśmy na koniec – czas pogadać o (dolar)
Na start oferujemy 5000 zł netto + premię, gdy zaczniesz wykorzystywać swoje sprzedażowe supermoce.
Jeśli dotrwałaś/dotrwałeś do tego momentu, to jest to perfect time, żeby wysłać nam swoje CV.