BDO to globalna sieć firm audytorsko-doradczych. Działamy w 164 krajach i zatrudniamy ponad 115 000 ekspertów i specjalistów, dzięki którym zapewniamy naszym Klientom wyjątkową obsługę. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm o tym profilu. Wśród naszych Klientów są kluczowe podmioty giełdowe, duże grupy kapitałowe, a także średnie polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz firmy rodzinne. Od zawsze stawiamy na wiedzę, profesjonalizm i relacje oparte na zaufaniu.
Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy
Miejsce pracy: Katowice
Oferujemy:
- formę zatrudnienia dostosowaną do Twoich potrzeb (umowa o pracę lub umowa zlecenie)
- prywatną opiekę medyczną Medicover
- pracę w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia
- liczne szkolenia wewnętrzne oraz treningi umiejętności miękkich w ramach „Akademii BDO” (katalog szkoleń aktualizowany jest co miesiąc i obejmuje najnowsze trendy lub zmiany. Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym)
- możliwość uczestnictwa w szkoleniach merytorycznych oferowanych przez spółkę BDO Solutions
- program wdrożeniowy realizowany na platformie rozwojowej w pierwszych tygodniach pracy, który ułatwi Ci proces wdrażania się
- jasno określoną ścieżkę kariery i system ocen rocznych pozwalający na monitorowanie i wspieranie Twojego rozwoju
- program rekomendacji pracowników
- spotkania integracyjne zespołowe oraz firmowe
Do Twoich zadań będzie należało:
- zapoznanie się ze stosowanymi zasadami rachunkowości, ewidencjonowania i dekretowania faktur
- obsługa programu finansowo-księgowego w zakresie modułów: Księga Główna, Sprzedaż i Należności, Zakupy i Zobowiązania, Kadry i Płace, Środki Trwałe
- zapoznanie się z podstawowymi wydrukami z systemu finansowo-księgowego wymaganymi przez ustawę o rachunkowości
- księgowanie faktur sprzedaży, wyciągów bankowych, faktur zakupu
- dekretacja zaksięgowanych dokumentów
- rozliczanie rozrachunków
- rozliczanie podróży służbowych i weryfikacja innych rozliczeń sporządzanych przez Klientów
Czego od Ciebie oczekujemy:
- wyższego wykształcenia (preferowana specjalność: rachunkowość, finanse)
- pierwszego doświadczenia zawodowego w księgowości (mile widziany staż/ praktyka w biurze rachunkowym)
- podstawowej wiedzy w zakresie przepisów z rachunkowości, podatków i ubezpieczeń
- dobrej znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację
- dobrej znajomości pakietu MS Office, znajomość programu Navision będzie dodatkowym atutem
- bardzo dobrej organizacji pracy, inicjatywy i zaangażowania