BDO to globalna sieć firm audytorsko-doradczych. Działamy w ponad 160 krajach i zatrudniamy blisko 95 000 Ekspertów i Specjalistów, dzięki którym zapewniamy naszym Klientom wyjątkową obsługę. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm o tym profilu. Wśród naszych Klientów są kluczowe podmioty giełdowe, duże grupy kapitałowe, a także średnie polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz firmy rodzinne. Od zawsze stawiamy na wiedzę, profesjonalizm i relacje oparte na zaufaniu.
Obecnie do naszego Działu Usług Księgowych poszukujemy osób na stanowisko:
Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: JACC/DUK
Naszym Pracownikom oferujemy:
- umowę o pracę
- rozwinięty, wewnętrzny system szkoleń merytorycznych i treningów umiejętności miękkich "Akademia BDO"
- bliską współpracę z Ekspertami w kameralnym zespole
- jasną i spójną ścieżkę kariery, monitorowanie rozwoju poprzez ustrukturyzowany system ocen rocznych
- program rekomendacji pracowników
- sezonowy lektorat z języka angielskiego
- dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover)
- świeże owoce w biurze :-)
Do Twoich zadań będzie należało:
- zapoznanie się ze stosowanymi zasadami rachunkowości, ewidencjonowania i dekretowania faktur
- obsługa programu finansowo-księgowego w zakresie modułów: Księga Główna, Sprzedaż i Należności, Zakupy i Zobowiązania, Środki Trwałe
- zapoznanie się z podstawowymi wydrukami z systemu finansowo-księgowego wymaganymi przez ustawę o rachunkowości
- księgowanie faktur sprzedaży, wyciągów bankowych, faktur zakupu
- dekretacja zaksięgowanych dokumentów
- rozliczanie rozrachunków
- rozliczanie podróży służbowych i weryfikacja innych rozliczeń sporządzanych przez Klientów
Zgłoś się do nas, jeśli:
- masz wyższe kierunkowe wykształcenie bądź jesteś studentem ostatnich lat studiów (preferowana specjalność: rachunkowość, finanse)
- możesz pochwalić się już pierwszym doświadczeniem zawodowym w księgowości (mile widziany staż/praktyka w biurze rachunkowym)
- posiadasz podstawową wiedzę w zakresie przepisów z rachunkowości, podatków i ubezpieczeń
- komunikacja z Klientem anglojęzycznym nie stanowi dla Ciebie problemu
- dobrze znasz pakiet MS Office (znajomość programu Navision będzie dodatkowym atutem)
- wykazujesz się inicjatywą i zaangażowaniem :-)