- telefoniczny kontakt z Klientem w celu zaprezentowania produktów z oferty banku,
- realizacja zleceń przekazywanych przez Klientów i pomoc w obsłudze produktów,
- doradztwo i udzielanie informacji na temat wybranej oferty (konta osobiste, produkty oszczędnościowe, kredyty gotówkowe oraz pozostałe produkty detaliczne),
- dbanie o pozytywne relacje z Klientem.
- cechuje Cię komunikatywność i otwartość na ludzi,
- chętnie podejmujesz nowe inicjatywy,
- chcesz dać sobie szansę w obszarze sprzedaży, otrzymując pełne zaplecze do realizacji tego celu,
- chętnie uczysz się nowych rzeczy oraz chcesz rozwijać się w obszarach bankowości,
- już dziś wiesz, że chcesz pracować etycznie, zgodnie ze standardami nowoczesnej organizacji,
- lubisz, gdy sporo się dzieje, a czas w pracy „szybko mija”,
- posiadasz wykształcenie min. średnie.
- bezpieczeństwo finansowe - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wzbogacone miesięcznym systemem premiowym,
- pracę w systemie hybrydowym – do 100% pracy zdalnej po okresie wdrożenia,
- możliwość rozwoju w #Świecie bardziej Velo, gdzie na co dzień kierujemy się #otwartością, #zaufaniem i #rzetelnością, a #przedsiębiorczość mamy w swoim DNA,
- program opieki zdrowotnej dla pracowników i ich rodzin, ubezpieczenie na życie, kartę sportową,
- zielony klimat, za który jesteśmy odpowiedzialni, również społecznie. Dbamy o środowisko, a za każde otwarte konto z mObywatel sadzimy drzewo,
- nowoczesne biuro w atrakcyjnej lokalizacji. Mieścimy się tuż przy stacji metra połączonej bezpośrednio z HUB przy Rondzie I. Daszyńskiego,
- platformę, która wesprze Twój dobrostan, zdrowie psychiczne i fizyczne, dzięki bezpłatnym konsultacjom z: doradcą finansowym, prawnym, psychologiem, psychoterapeutą, coachem czy mentorem biznesu,
- możliwość nauki języka angielskiego czy niemieckiego na platformie internetowej,
- atrakcyjną ofertę pracowniczą na produkty bankowe Velo.
Poznaj
VeloBank S.A.
Zapraszamy Cię do Świata Bardziej Velo, w którym kierujemy się otwartością, przedsiębiorczością, rzetelnością a także zaufaniem.
Wartości te wspierają nas w budowaniu dynamicznej instytucji finansowej, która kładzie nacisk na innowacyjnej obsłudze klienta i dostarczaniu wyjątkowych rozwiązań finansowych. Jesteśmy pionierem w wykorzystywaniu najnowszych technologii. Dzięki podejściu eXtreme Agile, VeloBank jest w stanie szybko reagować na zmieniające się potrzeby klientów i dynamiczne warunki rynkowe. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala nam na personalizację obsługi klienta, analizę dużych zbiorów danych oraz automatyzację procesów, co przekłada się na szybsze i bardziej efektywne działanie.
Współpraca z VeloBank to nie tylko gwarancja profesjonalizmu i bezpieczeństwa, ale także dostęp do najnowocześniejszych technologii, które sprzyjają osiągnieciu celów finansowych i sukcesów biznesowych.
VeloTeam to ponad 3000 osób, które na co dzień pracują w centralach w: Warszawie, Łodzi, Katowicach, Wrocławiu, Jastrzębiu Zdrój oraz w oddziałach zlokalizowanych w całej Polsce.
Dołącz do nas i miej wpływ na tworzenie Świata Bardziej Velo!