Menedżer ds. Kluczowych Klientów (Key Account Manager)
Miejsce pracy: Warszawa
Jako Menedżer ds. kluczowych klientów (Key Account Manager) będziesz:
- realizować plany sprzedaży produktów ubezpieczeniowych w kanale direct i digital we współpracy z partnerami biznesowymi,
- nadzorować prowadzenie kampanii sprzedażowych we współpracy z partnerami biznesowymi,
- koordynować współpracę z kluczowymi obszarami spółki w celu wdrażania kampanii sprzedażowych,
- prowadzić monitoring i analizę danych rynkowych dotyczących konsumentów, działań konkurencji i produktów ubezpieczeniowych w obszarze sprzedaży,
- odpowiadać za współpracę z partnerami biznesowymi,
- realizować wyznaczone wskaźniki utrzymania portfela ubezpieczonych,
- przygotowywać i wdrażać programy oraz inne działania mające na celu utrzymanie powierzonego portfela klientów.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- wykształcenia wyższego,
- znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie,
- minimum 2-3 letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w obszarze B2B,
- doświadczenia we współpracy z partnerami biznesowymi,
- umiejętności negocjacyjnych oraz koordynacyjnych w pracy z kilkoma projektami równocześnie,
- bardzo dobrych umiejętności prezentacyjnych,
- wysokiej kultury osobistej, umiejętności budowania konstruktywnej współpracy z osobami na różnych szczeblach w organizacji oraz podmiotami zewnętrznymi,
- wysokich umiejętności interpersonalnych,
- umiejętności analitycznych oraz pracy na dokumentach prawnych
- inicjatywy i zaangażowania,
- doświadczenia w branży ubezpieczeniowej - mile widziane.
Zainteresowanym współpracą z nami oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- dogodną lokalizację biura na Powiślu i elastyczny czas pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznej organizacji,
- szeroką ofertę benefitów (opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe na życie, kafeterię benefitów np. karta MultiSport, bilety do kina i wiele innych).