GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania.
Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć
w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie…
Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu - zostań współtwórcą sukcesu
Grupy Kapitałowej FARMACOL.
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Menedżer ds. administracji i gospodarki nieruchomościami
Miejsce pracy: Katowice
Do głównych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
- Zarządzanie nieruchomościami Spółki,
- Zarządzanie umowami najmu i negocjacje z właścicielami nieruchomości,
- Zarządzanie operacyjne w zakresie zapewnienia efektywnego środowiska pracy dla pracowników Spółki (wyposażenie biur, alokacja pracowników, zapewnienie narzędzi pracy, administracja budynkami),
- Optymalizacja kosztowa usług administracyjnych w firmie,
- Optymalizacja procesów i kosztów zarządzania majątkiem firmy,
- Zarządzanie, jakością obsługi klienta wewnętrznego w zakresie obsługi administracyjnej,
- Zapewnienie właściwego funkcjonowania zaplecza administracyjnego przedsiębiorstwa,
- Nadzór nad sprawami gospodarczymi,
- Planowanie i koordynacja zadań oraz nadzór w zakresie utrzymywania w pełnej sprawności technicznej, eksploatacyjnej nieruchomości i obiektów,
- Przydzielanie, monitorowanie i kontrolowanie pracy podległego zespołu,
- Nadzór nad przygotowywanie umów dla dostawców usług i mediów,
- Reprezentowanie firmy przed urzędami administracji państwowej,
- Zarządzanie archiwum Grupy
- Sporządzanie budżetu oraz odpowiedzialność za terminową realizację założonych zadań.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego, preferowane kierunkowego (wykształcenie: administracyjne),
- Minimum 3 letniego, udokumentowanego doświadczenia w zarządzaniu nieruchomościami,
- Doświadczenie w prowadzeniu Działu Administracyjnego,
- Umiejętności negocjacyjnych,
- Bardzo dobrej organizacji czasu pracy,
- Biegłej obsługi MS Excel,
- Prawa jazdy kat. B oraz gotowości do wyjazdów służbowych na terenie kraju.
Oferujemy:
- Odpowiedzialne stanowisko oraz wysoki zakres kompetencji,
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- Narzędzia niezbędne do pracy oraz pakiet benefitów,
- Nowoczesne środowisko pracy,
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku działającej w stabilnej branży.