- Rozwój nowych oraz istniejących produktów i rozwiązań.
- Analiza istniejącej oferty produktowej.
- Przygotowanie strategii i planu marketingowego.
- Współpraca z działem sprzedaży.
- Analiza rynku oraz nowych trendów.
- Opracowanie planów sprzedaży oraz biznes planów nowych produktów.
- Budowanie i dbanie do dobry wizerunek marki.
- pakiet Medicover, karta sportowa
- fundusz pracowniczy
- dofinansowanie do wypoczynku
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- dostęp do szkoleń, unikalny plan rozwoju kompetencji
- dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- umowę o pracę
- szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- dostęp do najnowocześniejszych technologii
- pracę gdzie masz wpływ na świat i otoczenie
- Wyższe wykształcenie o profilu marketing lub sprzedaż.
- Dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Prawo jazdy kat. B.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
Poznaj
Holcim Polska S.A
Holcim Polska jest producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Spółka oferuje m.in. niskoemisyjne cementy z rodziny ECOPlanet dla budownictwa i prefabrykacji (o 30-50% mniejszym śladzie węglowym niż czysty cement portlandzki CEM), beton ECOPact (o prawie 50% mniejszym śladzie węglowym niż standardowy beton towarowy), czy kruszywo z recyklingu ECOSource. W ofercie znajdują się również systemy podłogowe, a także rozwiązania izolacyjne przeznaczone do kompleksowej termomodernizacji.