Jatomi Fitness to największa sieć klubów fitness w Polsce. Obecnie posiadamy 37 klubów, wciąż otwieramy nowe. Pozostałe kluby zlokalizowane są w Czechach, Rumunii, Turcji, Indonezji, Malezji i Tajlandii. W swoich działaniach koncentrujemy się na dostarczeniu naszym Klubowiczom najwyższej jakości usług w zakresie fitnessu. Nasze kluby wyposażone są w najnowszej generacji sprzęt siłowy i cardio, śledzimy i wprowadzamy najnowsze trendy.
W klubach Jatomi Fitness spotykasz najbardziej doświadczonych i zawsze pomocnych trenerów, posiadających szeroką wiedzę z zakresu żywienia i zdrowego stylu życia. Nasi trenerzy wiedzą w jaki sposób zmotywować Cię do ćwiczeń, sprawić abyś osiągnął rezultaty, a przede wszystkim polubił treningi i uczynił z nich ważną część swojego życia.
W związku z podejmowaną działalnością naszej firmy, poszukujemy odpowiedzialnych osób na stanowisko:
Oferujemy:
Dołączając do naszej firmy, będziesz częścią ciekawej i dynamicznie rozwijającej się organizacji z branży sportowej. Otrzymasz bezpłatne członkostwo w naszych klubach oraz możliwość korzystania ze specjalnych treningów z naszym zespołem fitness. Ponadto, zapewniamy kompleksowe szkolenie, elastyczny czas pracy oraz możliwość awansu w naszych międzynarodowych strukturach.
Osoba zatrudniona na stanowisku Member Service Center Specialist przy współpracy z Member Service Center Manager oraz innymi działami firmy będzie odpowiedzialna za sprawną oraz efektywną komunikację (e-mail,telefon) z Klubowiczami Jatomi Fitness oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
Rola Member Service Center Specialist raportuje bezpośrednio do Member Service Center Manager–West Division.
Główne zadania:
- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz zapytań mailowych w następujących obszarach: udzielanie informacji, rezerwacja zajęć fitness, pomoc wr ozwiązywaniu bieżących problemów dotyczących Klubowiczów,
- Telefoniczny kontakt z osobami zainteresowanymi ofertą, gromadzenie danych i informacji na temat klientów, umawianie spotkań z konsultantami sprzedaży,
- Rozpatrywanie i zarządzanie reklamacjami Klubowiczów – przekazywanie spraw do odpowiednich działów,
- Współpraca z innymi działami oraz pracownikami klubów w celu zapewnienia płynnej i efektywnej komunikacji z Klubowiczami,
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta,
- Wprowadzenie do systemu danych nowych Klubowiczów oraz aktualizacja danych już istniejących,
- Prowadzenie kompletnej dokumentacji interakcji telefonicznych, zamówień, umówionych spotkań zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami,
- Obsługa Live Chat.
- Posiadanie dyplomu ukończenia szkoły średniej jako warunek konieczny,
- Biegła znajomość obsługi komputera,
- Doświadczenie w call center lub środowisku zorientowanym na wysoką jakość obsługi klienta mile widziane,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- Wysokie zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne,
- Umiejętności sprzedażowe oraz negocjacyjne,
- Wrażliwość na potrzeby klienta,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Pozytywne nastawienie,
- Zainteresowanie branżą fitness będzie dodatkowym atutem.