Insta Sp. z o.o. to lider w sprzedaży zestawów upominkowych w segmencie B2B dla firm. Poszukujemy osoby, która jest niezwykle kreatywna i innowacyjna, ma pełną głowę pomysłów, z zaangażowaniem podchodzi do nowych wyzwań a przy tym jest samodzielna, ma doświadczenie w branży marketingowej i będzie nas wspierać w co dziennym działaniu firmy!
Marketing Manager
Miejsce pracy: Warszawa, Włochy, ul. Instalatorów 23
Wynagrodzenie: 5500 – 8000 zł UoP, 6500 – 9000 zł B2B
Czym będziesz się zajmować?
- Stworzeniem i wdrożeniem strategii marketingowej
- Wdrożeniem komunikacji
- Przygotowaniem i koordynacją kampanii marketingowych w różnych kanałach – Adwords, Instagram, Facebook Ads, Linkedin
- Analizą rynku
- Analizą i raportowaniem skuteczności działań marketingowych
- Tworzenie treści (materiały POS itp.)
- Wyznaczenie celów Marketing Automation - automatyzacji i optymalizacji kluczowych procesów marketingowych
- Planowaniem i wdrażaniem kampanii w kanale SM
- Nadzorowaniem współpracy z Partnerami Biznesowymi i wykonawcami zewnętrznymi
Kwalifikacje:
- Minimum 2 lata doświadczenia na tym stanowisku
- Duża kreatywność, samoorganizacja i samodyscyplina pracy
- Proaktywność i optymistyczne nastawienie do nowych wyzwań
- Samodzielność, inicjatywa oraz umiejętność pracy w zespole
- Wysoka komunikatywność
- Doświadczenie w budowaniu strategii komunikacji
- Doświadczenie w prowadzeniu profili firmowych w środowisku social media (Facebook, LinkedIn, Instagram)
- Doświadczenie w zakresie marketingu (B2B, promocja, reklama) lub sprzedaży
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Zaangażowanie i rzetelne wykonywanie obowiązków
- Znajomość systemu Wordpress
- Świetne umiejętności prezentowania pomysłów
- Ugruntowana znajomość świata digital marketingu oraz social media
- Mile widziane doświadczenie w SEO copywritingu
- Zdolność i chęć do pracy w zespole
- Dobra organizacja czasu i pracy
- Pozytywne i przyjacielskie nastawienie
- Prawo jazdy kat. B (mile widziane)
Co możemy Ci zaoferować?
- Możliwość wykazania się - wszyscy cały czas pogłębiamy naszą wiedzę ucząc się od siebie
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Różnorodność zadań
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
- Dowolną formę współpracy (w oparciu o UoP, B2B)
- Materiały edukacyjne, dofinansowanie do szkoleń (budżet edukacyjny)
- Po okresie próbnym prywatne ubezpieczenie zdrowotne PZU Zdrowie, karta Multisport
- Pracę w zgranym zespole, który ma poczucie humoru i lubi to co robi
- Miejsce parkingowe na terenie firmy
- Pracę w biurze w Warszawie (Włochy blisko Grójeckiej)
- Wyśmienita kawa, obszerny asortyment herbat i małe co nie co dla miłośników słodkości
Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?
Jeśli Twoje CV przykuje naszą uwagę i wpisze się w oczekiwania, możesz spodziewać się:- Telefonu od Karoliny, która jest Office Managerem.
- Następnym krokiem jest spotkanie z Karoliną lub Dyrektorem ds. Sprzedaży Małgorzatą, aby wzajemnie lepiej się poznać.
- Jeśli pozytywnie przejdziesz pierwszą rozmowę, czeka Cię spotkanie z Prezesem Andrzejem.