Ogłoszenie numer: 3493796, z dnia 2020-07-22
Stowarzyszenie Otwarte Drzwi jest warszawską organizacją pożytku publicznego od 25 lat działającą na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym: dzieci i młodzieży ze środowisk dysfunkcyjnych, osób z niepełnosprawnością, bezdomnych, bezrobotnych, dotkniętych ubóstwem. W dotychczasowej działalności wsparła przeszło 70 tysięcy osób, m.in. realizując projekty okresowe oraz prowadząc ośrodki terapeutyczne i placówki wsparcia dziennego. Jedną z naszych inicjatyw jest Centrum Pomocy Wzajemnej "Dom za Bramą”, przy ul. Targowej 82, stanowiące ośrodek zarządzania, koordynacji i integracji wszelkich działań realizowanych przez Stowarzyszenie. Stowarzyszenie jest organizacją członkowską. Swoim działaniem obejmuje cały obszar m.st. Warszawy, głównie dzielnice: Praga Północ (gdzie znajduje się centrum zarządzania i koordynowania poszczególnymi podmiotami tworzącymi strukturę organizacji), Śródmieście, Ochota, Wola, Wilanów, Ursynów, Żoliborz. Współpracuje z podmiotami rządowymi, samorządowymi, biznesowymi, pozarządowymi, obywatelskimi w zakresie przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu.
Więcej na temat naszej organizacji możesz dowiedzieć się na stronie: https://otwartedrzwi.pl/
Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na stanowisku Managera Centrum Pomocy Wzajemnej „Dom za Bramą” będzie odpowiedzialna za:
- pozyskiwanie zleceń komercyjnych ofert szkoleniowych,
- koordynowanie prac zespołu Centrum,
- kreowanie i wdrażanie planów i harmonogramów,
- organizowania pracy Forum wymiany doświadczeń i dobrych praktyk NGO,
- tworzenie „Centrum Lidera”,
- animowanie imprez, spotkań integracyjnych, okolicznościowych we współpracy ze społecznością lokalną,
- rozwój oferty Centrum w sferach: konferencyjno-szkoleniowej (dla beneficjentów, specjalistów i wolontariuszy), integracyjnej (rozszerzenie oferty na rzecz Seniorów), poradniczej (dla wszystkich grup społecznie wykluczonych) i usługowej (dla ogółu społeczności).
- Bieżąca współpraca z Dyrektorem ds. administracyjno-organizacyjnych oraz Zarządem Stowarzyszenia
- Współudział w tworzeniu i realizacji misji Stowarzyszenia
Wymagania
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane będzie doświadczenie w pracy w środowisku organizacji pozarządowych, działających na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym
- wykształcenia wyższego: mile widziane wykształcenie o kierunku biznesowym, związane z zarządzaniem lub pokrewne
- bardzo dobrej organizacji pracy i samodzielności
- wysokich umiejętności społecznych, w tym współpracy i komunikacji
- własnej inicjatywy i kreatywności w działaniu
- doświadczenia w zarządzaniu zespołem
Dodatkowym atutem będą:
- doświadczenie w rozwijaniu działalności gospodarczej w NGO
- doświadczenie w obszarach związanych z wolontariatem, promowaniem i organizacją inicjatyw na rzecz społeczności lokalnej.
Oferujemy
- Umowę o pracę w wymiarze 1 etatu
- Ciekawą i ambitną pracę w organizacji pożytku publicznego działającej od 25 lat w Warszawie na rzecz osób niepełnosprawnych i zagrożonych wykluczeniem społecznym.
- Realny wpływ na rozwój i modernizację Centrum Pomocy Wzajemnej „Dom za Bramą”.
- Możliwość rozwoju, ciągłego poszerzania i doskonalenia swoich kompetencji.
- Jeśli nie jesteś zwolennikiem korporacji, to z pewnością praca w naszej organizacji, której misją jest pomoc drugiemu człowiekowi, będzie miłą alternatywą.