Wraz z rozwojem nowej struktury importerskiej kilku marek samochodów, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Zarządzanie procesem wprowadzania do sieci dealerskiej nowych produktów – dostarczanie informacji o produktach, wsparcie merytoryczne w zakresie oferowanych produktów
- Analiza pozycjonowania cen i konkurencyjności produktów
- Tworzenie strategii cenowej marki i tworzenie cenników dla poszczególnych wersji i modeli
- Utrzymywanie relacji z producentem
- Przygotowywanie prezentacji i szkoleń produktowych dla sieci dealerskiej
- Zapewnienie zgodności działań w zakresie produktu i pricingu z wewnętrznymi zasadami i przepisami
- Regularne raportowanie
Oczekiwania wobec kandydata / kandydatki:
- Doświadczenie w pracy w dziale produktu w branży motoryzacyjnej
- Doświadczenie w tworzeniu cenników, analizy rynku i konkurencji
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Ms Office – w szczególności Excel, Power Point)
- Umiejętności trenerskie (przygotowywania i prowadzenia szkoleń)
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Punktualność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej, elastyczność;
- Zainteresowanie branżą motoryzacyjną
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny);
- Pracę w strukturze importerskiej
- Możliwość pracy w środowisku międzynarodowym
- Współpracę w formie umowy cywilnoprawnej (B2B)
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
Poznaj
Asian Automotive Distribution Center
Grupa AADC specjalizuje się w imporcie i dystrybucji samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych oraz motocykli z krajów Azji, takich jak Korea i Chiny, na rynek polski oraz do innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
Naszym celem strategicznym jest uzyskanie pozycji lidera w dystrybucji nowoczesnych rozwiązań motoryzacyjnych w powyższych segmentach. Kierując się pasją do motoryzacji oraz wieloletnim doświadczeniem w imporcie i dystrybucji pojazdów mechanicznych, dostarczamy naszym klientom produkty i usługi najwyższej jakości, z zachowaniem konkurencyjnych cen. Długofalowa strategia AADC opiera się na ciągłym rozwoju, wdrażaniu innowacyjnych modeli biznesowych oraz dostosowywaniu usług do dynamicznie zmieniających się potrzeb rynku. Bogate doświadczenie oraz spuścizna Grupy Kapitałowej Polmozbyt PTH, stanowią solidne fundamenty naszych sukcesów. Asian Automotive Distribution Center (AADC) to prężnie rozwijająca się spółka, wywodząca się z Grupy PTH Holding, jednego z największych i najbardziej wszechstronnych podmiotów na polskim rynku motoryzacyjnym. Powstanie AADC jest wynikiem strategicznego rozwoju Grupy PTH, która, odpowiadając na rosnące zainteresowanie azjatyckimi markami samochodów w Polsce, zainwestowała w specjalistyczną jednostkę odpowiedzialną za import, dystrybucję oraz rozwój sieci sprzedaży pojazdów z tego regionu.