Wraz z rozwojem nowej struktury importerskiej kilku marek samochodów, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Manager produktu
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie procesem wprowadzania do sieci dealerskiej nowych produktów – dostarczanie informacji o produktach, wsparcie merytoryczne w zakresie oferowanych produktów
- Analiza pozycjonowania cen i konkurencyjności produktów
- Tworzenie strategii cenowej marki i tworzenie cenników dla poszczególnych wersji i modeli
- Utrzymywanie relacji z producentem
- Przygotowywanie prezentacji i szkoleń produktowych dla sieci dealerskiej
- Zapewnienie zgodności działań w zakresie produktu i pricingu z wewnętrznymi zasadami i przepisami
- Regularne raportowanie
Oczekiwania wobec kandydata / kandydatki:
- Doświadczenie w pracy w dziale produktu w branży motoryzacyjnej
- Doświadczenie w tworzeniu cenników, analizy rynku i konkurencji
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Ms Office – w szczególności Excel, Power Point)
- Umiejętności trenerskie (przygotowywania i prowadzenia szkoleń)
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Punktualność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej, elastyczność;
- Zainteresowanie branżą motoryzacyjną
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny);
Oferujemy
- Pracę w strukturze importerskiej
- Możliwość pracy w środowisku międzynarodowym
- Współpracę w formie umowy cywilnoprawnej (B2B)
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
Poznaj
SsangYong Auto Polska sp. z o.o.
SsangYong to koreański producent samochodów terenowych i SUV-ów, stworzonych pierwotnie na potrzeby wymagających dróg Półwyspu Koreańskiego, który w ponad 77% zajmują góry. SsangYong to niemal 70 lat doświadczenia w konstrukcji samochodów. Jego nazwa oznacza w języku koreańskim „dwa smoki”, a logotyp marki przedstawia skrzydła dwóch smoków. Samochody SsangYong to synonim niezawodności i wysokiej jakości materiałów, potwierdzonych bezpłatną 5-letnią gwarancją fabryczną.