Ogłoszenie numer: 18153, z dnia 2006-02-19
HelpDesk-T
Firma HelpDesk-T (HD-T) udziela telefonicznej pomocy, porady i informacji na temat instalacji, montażu, naprawy sprzentu komputerowego i wszelkiego typu oprogamowań, itd.
Manager Help Desk
Miejsce pracy: Polska
Opis stanowiska
Osoba na tym stanowisku będzie: * udzielać pomocy, sledzić wraz z Naszym klientem proces informacji, montażu, * udzielać porad i odpowiedzi na wszelkiego rodzaju pytań związanych z oprogramowaniem, sprwentem, zakupem itd.Wymagania
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i opogramowań - Umiejętność prowadzenia rozmowy i negocjacji - Zykształcenie wyższe - Pasionat informatyki - Specialista w swojej dziedzinie, rozwinente zdolności pedagogiczne - Ciekawy/a - dyspozycyjność (praca w godzinach po poludniowych i wieczornych)Oferujemy
- Wysokie stałe wynagrodzenie (12+1+ premia); - stabilną, ciekawą i nieszablonową pracę; - możliwość rozwoju zawodowego; - szkoleniaProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.