Dlaczego pracuję w MediaMarkt? Jest to jedna z największych i najlepszych firm RTV i AGD
w Polsce. Dzięki pracy tutaj mam olbrzymi wachlarz możliwości, od sprawdzania najnowszego
sprzętu - po rozwój moich kompetencji managerskich. Chcesz podobnie?
Otwieramy rekrutację
na stanowisko:
Manager ds. Sprzedaży i Budowania Satysfakcji Klienta
Miejsce pracy:
Katowice ul. Alpejska 6
Katowice ul. Alpejska 6
Czym będziesz się zajmować:
- Bezpośrednią obsługą klientów związaną z rozwiązywaniem trudnych, nietypowych spraw klienckich
- Realizacją wzrostu sprzedaży produktów i usług oraz osiąganej marży
- Animowaniem działań w sklepie w obszarze satysfakcji klientów
- Bieżącą analizą KPI oraz definiowaniem działań mających na celu poprawę wyników
- Pracą ze wszystkimi pracownikami sklepu nad poprawą doświadczeń klientów
Czego się nauczysz?
- Szybkiej reakcji na potrzeby Klienta
- Identyfikacji obszarów do poprawy w zakresie obsługi Klienta
- Określania potrzeb szkoleniowych a także prowadzenia szkoleń z customer experience dla pracowników
Jakie mamy wymagania?
- Pasja i energia do pracy z ludźmi
- 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym
- Wysoko rozwinięta orientacja klienta
- Umiejętność delegowania zadań oraz motywowania pracowników
- Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji
Dodatki:
- Premia za wyniki
- Prywatna opieka medyczna
- Karta sportowa/żywieniowa
- Testowanie gadżetów
- Ubezpieczenie grupowe
- Dodatki okolicznościowe