Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. czeskim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Przetwarzanie informacji na temat stanu zdrowia i wyników badań pacjentów; Wykonywanie codziennych obowiązków w sposób efektywny i dokładny.
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy, ul. KOR 39    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    2 godz.
    Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. KOR 39 w Warszawie. Praca w wymiarze około 100 godzin miesięcznie.​ Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług...
  • Specjalista / Specalistka ds. Obsługi Klienta

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Poloneza 91    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta – recepcja

    LONGEVITY CENTER SP. Z O.O.   Warszawa, Belwederska 9    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Poznaj zadania jakie czekają dla Ciebie: obsługa Klientów zgodnie z przyjętymi w placówce standardami; udzielanie Klientom niezbędnych informacji o zakresie świadczonych usług medycznych i pakietów stałej opieki; sprzedaż świadczonych usług medycznych i produktów; kontakt z Klientami -...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
  • Customer Service Specialist with Czech and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Migdałowa 4    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Praca w Centrum Medycznym MAVIT​ Ośrodek Diagnostyczny ​przy ulicy Migdałowej 4 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, archiwizacja dokumentacji...
  • Customer service specialist with Czech

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your responsibilities: conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence, supporting incoming and outgoing calls, providing information of service concerned (garden machines), collecting and processing orders both by phone and by e-mail and others form of contact, helping to...
  • Customer Service Specialist with Hebrew and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa
Manager ds obsługi strategicznych klientów

Manager ds obsługi strategicznych klientów

Power Media
Warszawa
praca stacjonarna
1227 dni temu

Jesteśmy informatyczną spółką giełdową specjalizującą się w tworzeniu oprogramowania oraz rekrutacji i outsourcingu kadr IT. Prowadzimy również platformę księgowości internetowej ifirma.pl. Dla naszych klientów rekrutujemy głównie specjalistów z obszaru informatyki, telekomunikacji i elektroniki. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264.

Manager ds obsługi strategicznych klientów
Miejsce pracy: Warszawa Nr ref.: MD/WAW/ASZ

Nasz klient to wiodący na rynku IT producent zaawansowanych systemów wspomagających interakcję między klientami i dostawcami usług, systemów które wpisują się w obserwowany proces cyfryzacji firm. Systemy te to m in. wirtualny oddział, moduły klasy Business Intelligence czy call/contact center, systemy do komunikacji omnichanne(voice boty, chatbooty), zapewniając klientom pełną integracje z jego systemami. Firma prowadzi projekty informatyczne dla znanych, globalnych marek w 12 krajach. Klienci w Polsce to najbardziej rozpoznawalne marki w branżach takich jak: bankowość, ubezpieczenia, szeroko pojęta branża finansowa, i wiele innych, gdzie proces cyfryzacji zaczyna być obecny.

 

Co będziesz robił?

  • Bieżąca obsługa posprzedażowa wybranych klientów
  • Realizacja reklamacji, monitorowanie sprawy klienta od początku jej zgłoszenia do pozytywnego zakończenia
  • Dbałość o wysoki poziom user experience - cierpliwość, empatia
  • Organizacja i uczestnistwo w większości spotkać "eksploatacyjnych" klienta - samodzielność w działaniu, umiejętność, kompleksowego spojrzenia na zgłaszany problem, konsekwencja w realizacji powierzonych poddziałań

To czego wymagamy

  • Doświadczenie w obsłudze posprzedażowej klienta, preferowana branża IT
  • Komunikatywność
  • Radzenie sobie ze stresem oraz asertywność
  • Umiejętność współpracy w grupie
  • Zarządzanie czasem i dynamizm w działaniu
  • Analityczne myślenie
  • Wytrwałość w działaniu i dążenie do rozwiązania sprawy
  • Skrupulatność i umiejętność robienia precyzyjnych notatek podczas trwania spotkania.
     

Mile widziane:

  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami/znajomość wybranych metodyk w tym obszarze
     

Oferujemy

  • Długofalową współpracę w renomowanej Firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie w ramach zatrudnienia na b2b
  • Możliwość zdobycia doświadczenie i podniesienia swoich kwalifikacji w bardzo perspektywicznej branży
  • Pakiet benefitów: karta multisport i opieka medyczna

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu lub/i innych przekazanych przeze mnie dokumentach, w celu związanym z udziałem mojej osoby w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez IFIRMA SA. Przyjmuję do wiadomości, że wyrażenie przedmiotowej zgody oznacza, iż moje dane osobowe, które przekażę w trakcie procesu rekrutacyjnego, zostaną umieszczone w bazie kandydatów IFIRMA SA i będą udostępniane potencjalnym pracodawcom w celu przedstawienia im mojej kandydatury.

Administratorem Twoich danych osobowych będzie IFIRMA SA, z siedzibą we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 241G, 53-234 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej Wydział VI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000281947, NIP: 8981647572, REGON: 9310823940, strona internetowa: www.ifirma.pl.

W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych możesz się kontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, wysyłając wiadomość e-mail na adres iod@ifirma.pl lub listownie na adres IFIRMA SA, ul. Grabiszyńska 241G, 53-234 Wrocław.

Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych, w szczególności poprzez ocenę Twoich kwalifikacji i umiejętności i przedstawienie Twojej kandydatury potencjalnemu pracodawcy. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych będzie udzielona przez Ciebie zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO). Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i przysługuje Ci prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie. Zgodę możesz wycofać poprzez wysłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na nasz adres korespondencyjny lub wskazany wyżej adres e-mail. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne do przeprowadzeniu procesów rekrutacyjnych, w których będziesz chciał uczestniczyć.
Twoje dane możemy także przetwarzać w celach związanych z rozstrzyganiem sporów, rozpatrywaniem skarg i prowadzeniem postępowań prawnych, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Odbiorcami Twoich danych osobowych będą Klienci IFIRMA SA, dla których świadczymy usługi rekrutacyjne, co jest zgodne z art. 6 ust. 1 lit b RODO i wynika z naszej działalności jako agencji zatrudnienia. Dodatkowo, zapewniamy iż przed każdym udostępnieniem Twoich danych osobowych naszym klientom, poprosimy Cię o dodatkową zgodą wskazując dane konkretnego podmiotu. Twoje dane osobowe mogą być także przekazywane podmiotom przetwarzającym dane w naszym imieniu, np. zapewniającym wsparcie IT lub świadczącym usługi rekrutacyjne, przy czym podmioty takie przetwarzają dane na podstawie zawartej z nami umowy i zgodnie z naszymi instrukcjami. W takich przypadkach, weryfikujemy czy podmioty te zapewniają odpowiednie środki ochrony danych osobowych, jak również wymagamy od nich zachowania poufności i bezpieczeństwa informacji. Twoje dane mogą być również udostępniane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązującego prawa np. organom ścigania.
Przechowujemy Twoje dane osobowe przez określony czas i usuwamy je, kiedy nie ma już konieczności ich dalszego przetwarzania. Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać przez okres 24 miesięcy, chyba że Twoja zgoda zostanie wycofana wcześniej.
Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Przetwarzając Twoje dane osobowe nie będziemy dokonywać zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

Masz prawo żądania dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu, przenoszenia lub ograniczenia przetwarzania. Masz także prawo do cofnięcia zgody w każdym momencie, również w zakresie poszczególnych form kontaktu z Tobą. Posiadasz również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, celem skorzystania z możliwości ochrony przewidzianej przez prawo.
Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. czeskim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Przetwarzanie informacji na temat stanu zdrowia i wyników badań pacjentów; Wykonywanie codziennych obowiązków w sposób efektywny i dokładny.
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy, ul. KOR 39    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    2 godz.
    Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. KOR 39 w Warszawie. Praca w wymiarze około 100 godzin miesięcznie.​ Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług...
  • Specjalista / Specalistka ds. Obsługi Klienta

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Poloneza 91    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta – recepcja

    LONGEVITY CENTER SP. Z O.O.   Warszawa, Belwederska 9    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Poznaj zadania jakie czekają dla Ciebie: obsługa Klientów zgodnie z przyjętymi w placówce standardami; udzielanie Klientom niezbędnych informacji o zakresie świadczonych usług medycznych i pakietów stałej opieki; sprzedaż świadczonych usług medycznych i produktów; kontakt z Klientami -...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
  • Customer Service Specialist with Czech and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Migdałowa 4    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Praca w Centrum Medycznym MAVIT​ Ośrodek Diagnostyczny ​przy ulicy Migdałowej 4 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, archiwizacja dokumentacji...
  • Customer service specialist with Czech

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your responsibilities: conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence, supporting incoming and outgoing calls, providing information of service concerned (garden machines), collecting and processing orders both by phone and by e-mail and others form of contact, helping to...
  • Customer Service Specialist with Hebrew and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...