Polski HR - Doradztwo Personalne Sp. z o.o. to profesjonalna agencja doradztwa personalnego, wyspecjalizowana w rekrutacji i selekcji pracowników na stanowiska średniego i wysokiego szczebla. Współpracujemy z renomowanymi pracodawcami z Polski i zza granicy. Należymy do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A.
Polski HR – Doradztwo Personalne Sp. z o. o jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 9301.
Do nowego oddziału w Drohobyczu (Ukraina) poszukujemy pracownika na stanowisko:
Manager Call Center
Miejsce pracy: Drohobycz
Zakres obowiązków:
- zarządzanie strukturami sprzedażowymi (rekrutacja, wyznaczanie celów, coaching, szkolenie, ocenianie, motywowanie) oraz organizacja pracy podległych zespołów, wraz z ich managerami
- odpowiedzialność za efektywną realizację założonych celów biznesowych (sprzedażowych i jakościowych)
- rekomendacje i wprowadzanie rozwiązań zwiększających efektywność działań
- ustalanie standardów sprzedaży oraz monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów
- przygotowywanie analiz, raportów i zestawień ilościowych oraz jakościowych na potrzeby dyrektora sprzedaży
Wymagania:
- min. 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu dużym zespołem sprzedażowym
- bardzo dobra znajomość specyfiki pracy w contact center/call center poparte doświadczeniem i sukcesami
- wykształcenie wyższe
- silne nastawienie na realizację celów
- doświadczanie w pracy z sezonowością produktów oraz projektach z dużą zmiennością merytoryczną
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- umiejętność motywowania i budowania zaangażowanego zespołu
- dynamizm w działaniu
- umiejętność planowania i wyznaczania priorytetów
- wysoko rozwinięta zdolność analitycznego myślenia, ale również kreatywność w podejściu do realizacji zadań
- komunikatywna znajomość języka polskiego i języka angielskiego
Oferujemy:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- ciekawe projekty
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji