Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą sprzedającą artykuły niespożywcze w Europie, a nasi pracownicy odgrywają kluczową rolę w umożliwianiu nam tego rozwoju.
Praca w Action to praca zorientowana na klienta, u stabilnego finansowo i solidnego pracodawcy. Nasze umiejętności działania i bycie praktycznym przynosi rezultaty.
Dzięki prostocie odnosimy sukcesy.
Praca zespołowa i szacunek sprawiają, że atmosfera w codziennej pracy jest świetna, a nasi ludzie są dumni i zaangażowani. Oferujemy wiele możliwości rozwoju, elastyczne godziny pracy, uczciwe wynagrodzenie oraz benefity. Action oferuje bezpieczne środowisko pracy, poświęcamy dla siebie czas, w Action jesteście doceniani i możecie być tym, kim jesteście.
Jako Management Assistant współtworzysz zespół pracowników biura krajowego Action w Katowicach, a Twoim bezpośrednim przełożonym jest General Manager. Celem Twojego stanowiska jest koordynacja pracy biura krajowego oraz organizacyjne i administracyjne wsparcie dla zatrudnionych w nim koleżanek i kolegów.
- Prowadzenie recepcji i administracji biura krajowego
- Zarządzanie wewnętrznym obiegiem dokumentów
- Wsparcie w organizacji spotkań biznesowych i firmowych
- Organizowanie podróży służbowych pracowników firmy
- Bieżące wsparcie pracowników firmy
- Dbanie o nienaganny wygląd biura
- Życzliwości i umiejętności budowania dobrej atmosfery pracy
- Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole
- Bardzo dobrej obsługi programów MS Office (excel, outlook, word)
- Skrupulatności i rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację w mowie oraz w piśmie (warunek konieczny)
- ciekawą pracę w przyjaznej atmosferze międzynarodowej organizacji
- możliwość rozwoju i awansu zawodowego
- kompleksowy pakiet opieki medycznej
- 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie
- rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action