specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
Obowiązki: Odbieranie i inicjowanie rozmów telefonicznych. Przeprowadzanie wstępnych etapów rekrutacji dla niższych oraz średnich szczebli (projekty międzynarodowe). Zarządzanie systemem rekrutacyjnym. Zarządzanie korespondencją e-mailową i profilami na portalach społecznościowych....
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie część etatu
2 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: Przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy z lekarzem. Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce). Sterylizacja narzędzi i materiałów.
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
6 dni
Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
6 dni
Opis stanowiska: obsługa połączeń przychodzących oraz wykonywanie połączeń wychodzących; przeprowadzanie procesu wstępnej rekrutacji pracowników na stanowiska niskiego i średniego szczebla (projekty zagraniczne) obsługa informatycznego systemu rekrutacyjnego; obsługa korespondencji...
About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Współpraca ze specjalistami ds. księgowości w zakresie: Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej, Sporządzanie zestawień i analiz ekonomicznych, Digitalizacja oraz import dokumentów księgowych do systemu ERP, Stopniowe wdrażanie się w tematykę podatkową i księgową.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Współpraca ze specjalistami ds. księgowości w zakresie: Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej, Sporządzanie zestawień i analiz ekonomicznych, Digitalizacja oraz import dokumentów księgowych do systemu ERP, Stopniowe wdrażanie się w tematykę podatkową i księgową.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...
We believe that the function of Blue Business Media in business society is to inspire leading businesses and its top level professionals to perform even smarter, leading to economic growth and prosperity. We feel that we can and should do more and more for our existing conference communities, while there are also other communities waiting for our services. Therefore we are looking for new staff members that can support the growth of Polish business society!
Management Assistant
A Leader who dreams (and delivers) of building up leading Conference Communities in a particular area of business with the prime objective of empowering community members businesses.
Job Location: Kraków
Ref nr. nr ref.: MA/05/13
In this role you:
Will ensure that the management team has excellent administrative support, enabling them to focus on business development and high-level management issues.
Manage the agenda and planning of the Management Team
Organize and facilitate meetings between members of the management team and speakers, participants and sponsors of our events.
Carry out specific projects and research
Co-operate closely with the members of the back office team like the finance managers, the office manager and IT manager.
You need to:
Be an excellent organizer and communicator with a proactive and friendly attitude.
Have the multi-tasking ability to work in a dynamic and ever-evolving environment, and will work well under pressure to meet tight deadlines.
Understand the importance of discretion and confidentiality
Speak fluently English and Polish, and be able to translate meanings rather than words
Be able to summarize meetings between the management team and staff members adequately
Have at least 3 years experience as a management or personal assistant
Posses great expertise with Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
Obowiązki: Odbieranie i inicjowanie rozmów telefonicznych. Przeprowadzanie wstępnych etapów rekrutacji dla niższych oraz średnich szczebli (projekty międzynarodowe). Zarządzanie systemem rekrutacyjnym. Zarządzanie korespondencją e-mailową i profilami na portalach społecznościowych....
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie część etatu
2 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: Przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy z lekarzem. Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce). Sterylizacja narzędzi i materiałów.
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
6 dni
Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
6 dni
Opis stanowiska: obsługa połączeń przychodzących oraz wykonywanie połączeń wychodzących; przeprowadzanie procesu wstępnej rekrutacji pracowników na stanowiska niskiego i średniego szczebla (projekty zagraniczne) obsługa informatycznego systemu rekrutacyjnego; obsługa korespondencji...
About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Współpraca ze specjalistami ds. księgowości w zakresie: Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej, Sporządzanie zestawień i analiz ekonomicznych, Digitalizacja oraz import dokumentów księgowych do systemu ERP, Stopniowe wdrażanie się w tematykę podatkową i księgową.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Współpraca ze specjalistami ds. księgowości w zakresie: Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej, Sporządzanie zestawień i analiz ekonomicznych, Digitalizacja oraz import dokumentów księgowych do systemu ERP, Stopniowe wdrażanie się w tematykę podatkową i księgową.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...