DB Schenker jest liderem w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i rozwiązań logistycznych w obszarze transportu drogowego, powietrznego i morskiego.
W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.
Zakres zadań:
- Analiza rynku i identyfikacja potencjalnych kluczowych klientów: Przeprowadzanie badań rynku w celu identyfikacji potencjalnych dużych klientów oraz analiza ich potrzeb logistycznych;
- Rozwój i utrzymanie relacji z obecnymi kluczowymi klientami: Regularne spotkania i rozmowy z obecnymi największymi klientami w celu zrozumienia ich bieżących i przyszłych potrzeb, dostosowywanie usług do tych potrzeb oraz zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klienta;
- Negocjowanie umów: Negocjowanie warunków umów z nowymi oraz obecnymi kluczowymi klientami, w tym cen, terminów dostaw i specyfikacji usług, aby zapewnić obustronną korzyść i długoterminową współpracę;
- Zarządzanie projektami: Koordynowanie realizacji usług dla kluczowych klientów, w tym planowanie, monitorowanie i raportowanie postępu prac, aby zapewnić terminową i zgodną ze specyfikacją dostawę usług;
- Rozwiązywanie problemów i zarządzanie kryzysowe: Szybkie reagowanie na wszelkie problemy czy kryzysy związane z realizacją usług dla kluczowych klientów, w tym negocjowanie rozwiązań i zapewnianie, że wszelkie kwestie są szybko i skutecznie rozwiązywane;
- Praca z zespołami wewnętrznymi:Ścisła współpraca z działami operacyjnymi, logistyki, finansów oraz innymi zespołami w firmie w celu zapewnienia spójności usług i spełniania oczekiwań kluczowych klientów;
- Raportowanie i analiza: Regularne przygotowywanie raportów dotyczących wyników sprzedaży, statusu realizacji usług dla kluczowych klientów oraz analiza trendów rynkowych, aby na bieżąco dostosowywać strategię firmy do zmieniających się warunków rynkowych;
- Reprezentowanie firmy: Reprezentowanie firmy na ważnych wydarzeniach branżowych, konferencjach i targach, aby promować usługi firmy i budować profesjonalny wizerunek na rynku międzynarodowym.
Oczekiwania wobec Kandydatów:
- Doświadczenie w sprzedaży B2B i zarządzaniu kluczowymi kontami;
- Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne;
- Zrozumienie branży logistycznej;
- Umiejętności analityczne;
- Zarządzanie czasem i organizacja pracy;
- Prawo jazdy kat. B;
- Obsługa pakietu MS Office;
- Gracz zespołowy ukierunkowany na cel;
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną biznesową komunikację w mowie i piśmie.
Nasza oferta:
- Praca w międzynarodowej organizacji;
- Jasna ścieżka rozwoju zawodowego;
- Samochód służbowy;
- System premiowy uzależniony od indywidualnych wyników;
- Wspaniały zespół pozytywnych ludzi pełnych energii i chęci do pracy;
- Możliwość dofinansowania nauki - kursy doszkalające, językowe czy studia;
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport;
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach;
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE;
- Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń;
- Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych;
- Możliwość korzystania z ZFŚS.
Poznaj
Schenker Sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.
Opinie pracowników
-
Irek Kaniewski
Koordynator Obsługi Logistycznej
Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.
Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT. -
Artur Piasecki
Brygadzista/ Foreman
Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.
Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy.
Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.
Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.
W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.
Proces rekrutacji
- Krok Selekcja aplikacji
- Krok Przesłanie CV
- Krok Weryfikacja CV przez dział HR
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie z przełożonym
- Krok Witaj w DB Schenker!