W tej roli będziesz odpowiedzialny za wsparcie pracowników w naszym nowym biurze w Poznaniu w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem, oprogramowaniem i narzędziami w miejscu pracy, a także będziesz zaangażowany w lokalną adaptację procesów zachodzących na poziomie międzynarodowym, wdrażanie nowych metod działania, ochrony danych czy oprogramowania.
Dołącz do rodziny Transcom jako
- Zapewnianie bieżącego wsparcia administracyjnego w zakresie systemów IT hardware i software;
- Zapewnianie wsparcie w zakresie wykorzystywanych aplikacji i technologii, specyficznych dla danych projektów;
- Zapewnianie aktualizacji, bezpieczeństwa i standardów proceduralnych w zakresie systemów;
- Dbałość o komputery stacjonarne, drukarki, oprogramowanie, spis zasobów i standardowe usługi sieciowe;
- Zarządzanie i odpowiadanie za dokumentację techniczną;
- Bycie punktem kontaktu dla lokalnego biznesu we wszystkich kwestiach związanych z IT;
- Współpraca z zespołami techników znajdującymi się w innych krajach.
Korzyści dla CIEBIE!
Pakiet benefitów
Karta Multisport, prywatna opieka medyczna, bilety do kina a może ubezpieczenie na życie? Dobierz sobie benefity, które Cię interesują
Program poleceń pracowniczych
Pracuj ze znajomymi w ramach programu “Pracuj ze mną w Transcom”. Za każdego zatrudnionego pracownika z Twojego polecenia otrzymasz od 700 zł do 3000 zł brutto! O szczegóły zapytaj w trakcie rozmowy.
Rozwój
Szkolenie wstępne, ale nie tylko. Możliwości awansu, platforma Transcom University, szkolenia kompetencyjne i webinary wellbeingowe są do Twojej dyspozycji! Możesz również zostać naszym Brand Ambasadorem lub wspierać działania #TranscomCares
Atmosfera
U nas jest bezcenna! Zobacz nasze Social Media:
Facebook - www.facebook.com/TranscomPoland
Instagram - www.instagram.com/transcom.poland
- Doświadczenia na podobnym stanowisku;
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację - warunek konieczny;
- Doświadczenie w administrowaniu narzędziami: laptopy, stacje robocze, hardware/software, okablowanie;
- Dyspozycyjności poza godzinami pracy (w przypadku awaryjnych sytuacji);
- Dobra znajomość Service Desk, zarządzania awariami, znajomość narzędzi do zgłaszania problemów do help desk;
- Wykształcenie wyższe (Informatyka etc.);
- dobra znajomość technologii sieciowych, telefonów komórkowych oraz sieci stacjonarnych;
- Dobra znajomość środowisk MS Windows, oraz DHCP, DNS & WINS;
- Mile widziane doświadczenie w środowisku call center, wsparcia systemów CRM;
- Zdolności organizacyjne, umiejętność ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu.
Sprawdź jak wygląda życie w Transcom!
Transcom jest globalnym specjalistą oferującym usługi w zakresie obsługi klienta, sprzedaży i wsparcia technicznego. Działamy w Polsce od 2003 roku- znajdziesz nas w Gdańsku, Olsztynie, Białymstoku, Elblągu oraz Poznaniu.
Każdego dnia 28,000 naszych specjalistów z całego świata przeprowadza z klientami ponad 1,5 miliona rozmów w ponad 33 językach.
Praca w Transcomie jest dynamiczna, pełna wyzwań oraz dobrej zabawy. Szukamy tych, którzy nie boją się takich wyzwań i chcą rozwijać się z nami!