Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów sprzętowych, uprawnień oraz aplikacji IT; Zdalne wsparcie użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania oraz urządzeń komputerowych i peryferyjnych; Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług IT w celu...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Nadzór nad urządzeniami technologicznymi (telefony, laptopy, TV). Kontrola sal wideokonferencyjnych: diagnostyka, rozwiązywanie problemów. Koordynacja konserwacji i napraw laptopów. Zarządzanie systemem drukowania: rejestracja kart, wymiana tonerów, wsparcie w problemach. Wydawanie sprzętu...
  • Specjalistka / Specjalista ds. wsparcia it

    PKO Bank Polski   Warszawa, Chmielna 89    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT),świadczysz zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie i kontakt z użytkownikami w zakresie eksploatacji aplikacji wewnętrznych, głównie za pomocą systemu zgłoszeń; Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analizę i tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych...
  • Tech Solutions Specialist with Polish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Responsibilities Communicate with advertisers and internal sales and services teams via phone, email, and chat as needed, Perform and verify the implementation of web-based products with customers, Give guidance, support, and train customers on how to use the products, Employ strong, clear...
  • Specjalista ds. rozwiązań technicznych z językiem poslkim

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Komunikacja z reklamodawcami oraz zespołami sprzedaży. Wdrażanie produktów internetowych z klientami. Szkolenie klientów w zakresie użytkowania produktów. Wysokojakościowa obsługa klienta. Zarządzanie projektami i zadaniami zgodnie z wymaganiami biznesowymi.
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Co będziesz robić? Wspierać użytkowników sprzętu elektronicznego oraz usług online – przez telefon i e-mail; Diagnozować i rozwiązywać podstawowe problemy techniczne; Współpracować z zespołem w rozwiązywaniu zgłoszeń klientów; Dbać o rzetelność w przetwarzaniu danych;
  • Technical Supporter with French - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Technical Supporter with Dutch - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Technik Informatyk

    GEDIA Poland Sp.z.o.o.   Nowa Sól    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa pierwszego poziomu wsparcia; Instalacja i konfiguracja komputerów i urządzeń peryferyjnych; Zarządzanie inwentaryzacją sprzętu komputerowego Zarządzanie flotą telefonów komórkowych; Obsługa systemu monitoringu, systemów środków trwałych IT; Czego...
Zobacz więcej ofert pracy

Local IT Support Engineer

HCL Poland
Wrocław
4 000 - 8 000 zł brutto/mies.
specjalista mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
1166 dni temu

HCL’s global delivery center in Krakow was established in 2007. It works with several Fortune 500 firms, primarily offering multilingual global technical support. Today, we assist more than 65 customers in 25 different languages and are present in Krakow and Wroclaw. 

 

HCL Technologies helps global enterprises reimagine their businesses for the digital age. Through innovative technology solutions built around Digital, IoT, Cloud, Automation, Cybersecurity, Analytics, Infrastructure Management and Engineering Services, amongst others, we solve complex business problems for our clients. We are a ‘next-generation’ technology firm, driven by a unique Mode 1-2-3 strategy that not only acts as our roadmap for the future, but also a powerful model for any enterprise looking to thrive in this age of disruption.

 

HCL operates out of 45 countries with over 149,000+ ideapreneurs from 140 nationalities and has consolidated revenues of USD 9.7 billion, for 12 Months ended 31st Dec 2019.

 

Local IT Support Engineer
Miejsce pracy: Wrocław

Local IT Support Engineer is closely working with end users, delivering hands on support related to computers, printers and mobile devices. Engineer works with incidents finding the solution. Engineer role is also to prepare new equipment and maintain the existing ones. Their duty is to work closely with second- and third-line support engineers escalating and resolving the issues. On daily basis delivers high quality support also to VIP users 

Required skills: 
  • Hands-on experience with Windows troubleshooting 
  • Hardware experience with PC, printers and mobiles 
  • Knowing basics of mobile devices troubleshooting 
  • Experience with IT Service Management tools like - Service Now, Remedy – good to have 
  • Good organization and prioritization of daily tasks 
  • Team player 
  • Great communication skills 
  • Polish - fluent 
  • English - B2 
We offer:
  • Life insurance
  • Private healthcare
  • MultiSport Card
  • Clear career path in a growing multinational organization

At HCL, we don’t just accept the differences—we support it and celebrate it. We are committed to cultivating and preserving a culture of inclusion and connectedness. We are able to grow and learn better together with a diverse team of employees. As an equal opportunity employer, we stay true to our mission by ensuring that our place can be anyone’s place.

We thank all interested candidates for their applications. We reserve the right to contact only selected candidates. Only those applications that include the candidate's consent to process personal data will be considered.

Please use the sentence below:

I hereby give consent for my personal data included in the application to be processed for the purposes of the recruitment process in accordance with Art. 6 paragraph 1 letter a of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation)

I hereby give consent for my personal data included in the application to be processed by HCL Poland Sp. z o. o. for the purposes of future recruitment processes.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów sprzętowych, uprawnień oraz aplikacji IT; Zdalne wsparcie użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania oraz urządzeń komputerowych i peryferyjnych; Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług IT w celu...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Nadzór nad urządzeniami technologicznymi (telefony, laptopy, TV). Kontrola sal wideokonferencyjnych: diagnostyka, rozwiązywanie problemów. Koordynacja konserwacji i napraw laptopów. Zarządzanie systemem drukowania: rejestracja kart, wymiana tonerów, wsparcie w problemach. Wydawanie sprzętu...
  • Specjalistka / Specjalista ds. wsparcia it

    PKO Bank Polski   Warszawa, Chmielna 89    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT),świadczysz zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie i kontakt z użytkownikami w zakresie eksploatacji aplikacji wewnętrznych, głównie za pomocą systemu zgłoszeń; Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analizę i tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych...
  • Tech Solutions Specialist with Polish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Responsibilities Communicate with advertisers and internal sales and services teams via phone, email, and chat as needed, Perform and verify the implementation of web-based products with customers, Give guidance, support, and train customers on how to use the products, Employ strong, clear...
  • Specjalista ds. rozwiązań technicznych z językiem poslkim

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Komunikacja z reklamodawcami oraz zespołami sprzedaży. Wdrażanie produktów internetowych z klientami. Szkolenie klientów w zakresie użytkowania produktów. Wysokojakościowa obsługa klienta. Zarządzanie projektami i zadaniami zgodnie z wymaganiami biznesowymi.
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Co będziesz robić? Wspierać użytkowników sprzętu elektronicznego oraz usług online – przez telefon i e-mail; Diagnozować i rozwiązywać podstawowe problemy techniczne; Współpracować z zespołem w rozwiązywaniu zgłoszeń klientów; Dbać o rzetelność w przetwarzaniu danych;
  • Technical Supporter with French - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Technical Supporter with Dutch - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Technik Informatyk

    GEDIA Poland Sp.z.o.o.   Nowa Sól    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa pierwszego poziomu wsparcia; Instalacja i konfiguracja komputerów i urządzeń peryferyjnych; Zarządzanie inwentaryzacją sprzętu komputerowego Zarządzanie flotą telefonów komórkowych; Obsługa systemu monitoringu, systemów środków trwałych IT; Czego...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379