- Nadzór nad codzienną pracą grupy pracowników call center, w tym monitorowanie pracy i obecności zgodnie z zasadami firmy oraz wymogami prawnymi.
- Prowadzenie regularnych coachingów oraz ocena wydajności podległych pracowników w celu zapewnienia realizacji ustalonych wskaźników efektywności.
- Rozpoznawanie problemów z wydajnością, opracowywanie planów poprawy oraz wdrażanie działań naprawczych, aż do rozwiązania umowy o pracę w razie potrzeby.
- Zapewnienie, że usługi świadczone klientom spełniają kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) oraz oczekiwania finansowe.
- Komunikowanie oczekiwań, dostarczanie aktualnych informacji pracownikom oraz wsparcie w rozwiązywaniu skomplikowanych zgłoszeń klientów.
- Organizowanie i prowadzenie spotkań zespołowych, promowanie wartości firmy poprzez własne postawy i zachowania oraz wsparcie dla członków zespołu.
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie pokrewnej oraz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku od 2 do 4 lat.
- Motywacja do rozwoju oraz umiejętność coachingowania członków zespołu.
- Zdolność do pracy pod presją oraz skutecznego zarządzania priorytetami.
- Silne umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne, jak i ustne.
- Umiejętność kierowania zespołem, mentorowania i efektywnego delegowania zadań.
- Gotowość do pracy w elastycznym grafiku.
- Biegła znajomość języka skandynawskiego (fińskiego, norweskiego lub duńskiego) oraz zaawansowana znajomość języka angielskiego.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.