- Nadzorowanie codziennej pracy zespołu w call center, monitorowanie obecności i wydajności zgodnie z polityką firmy oraz wymogami prawnymi.
- Regularne coachingi członków zespołu w celu osiągania ustalonych celów wydajnościowych.
- Rozwiązywanie problemów z wydajnością, wdrażanie planów poprawy, a w skrajnych przypadkach zakończenie współpracy.
- Zapewnienie, że usługi świadczone klientom spełniają ustalone wskaźniki KPI oraz oczekiwania finansowe.
- Komunikowanie oczekiwań i aktualizacji zespołowi, zarządzanie eskalowanymi zgłoszeniami klientów.
- Organizowanie spotkań zespołowych i integracyjnych, zapewnienie aktualnej wiedzy o procesach i politykach firmy.
- Reprezentowanie wartości firmy poprzez zachowanie i postawę, wsparcie dla członków zespołu.
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie pokrewnej oraz 2-4 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem.
- Motywacja, zdolności rozwoju i coaching zespołu.
- Umiejętność pracy pod presją oraz realizacji zadań do końca.
- Silne umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie.
- Zdolność do zarządzania zespołem w środowisku wielozadaniowym.
- Gotowość do pracy w elastycznym grafiku.
- Biegła znajomość języka niemieckiego oraz zaawansowana znajomość języka angielskiego.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.