- Nadzorowanie codziennej pracy zespołu w centrum obsługi oraz monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy.
- Regularne prowadzenie coachingów, mających na celu osiąganie wyznaczonych wskaźników wydajności.
- Rozwiązywanie problemów z wydajnością i wdrażanie działań naprawczych, w tym możliwość zakończenia umowy o pracę.
- Zapewnienie, że usługi dostarczane klientom spełniają kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) oraz oczekiwania finansowe.
- Utrzymywanie skutecznej komunikacji z zespołem oraz zapewnienie aktualnych informacji.
- Zarządzanie eskalowanymi rozmowami z klientami w razie potrzeby.
- Organizowanie spotkań zespołowych oraz aktywności zespołowych wspierających integrację.
- Utrzymywanie wiedzy o procesach, politykach i procedurach wewnętrznych.
- Promowanie wartości firmy poprzez własne zachowanie i postawę, a także wsparcie dla członków zespołu.
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie pokrewnej oraz doświadczenie zawodowe od 2 do 4 lat.
- Silne umiejętności motywacyjne, rozwijania umiejętności zespołu oraz coachingowe.
- Dobra organizacja pracy pod presją oraz terminowość w realizacji zadań.
- Zdolność zarządzania wielozadaniowością oraz ustalania priorytetów.
- Gotowość do pracy w elastycznym grafiku.
- Bardzo dobra znajomość języków: angielskiego i francuskiego.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.