- Opieka administracyjna nad zespołami Podwykonawców, rozproszonymi na terenie Polski;
- Rekrutowanie nowych Podwykonawców;
- Nadzór nad terminowością i jakością procesu serwisowego oraz zapewnienie wysokich standardów obsługi Klienta;
- Raportowanie kluczowych parametrów usług, analiza i wyciąganie wniosków;
- Zarządzanie budżetem i nadzór nad rozliczeniami finansowymi oraz kosztami;
- Koordynowanie tworzenia instrukcji/procedur operacyjnych planowanie działań usprawniających;
- Krótkie podróże służbowe;
- Efektywna współpraca z innymi działami firmy.
- Doświadczenie w administrowaniu zespołami serwisowymi w obszarze usług dla Klienta biznesowego (mile widziany obszar wsparcia IT);
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracującymi w terenie;
- Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z Klientami oraz Partnerami;
- Realizowanie celów i wsparcie podległych pracowników w ich realizacji;
- Umiejętność planowania i organizacji własnej pracy i zespołu;
- Umiejętność pracy pod presją czasu i efektywnego wykorzystania zasobów;
- Umiejętności analityczne i raportowanie kluczowych parametrów usług;
- Prawo jazdy kat. B i otwartość na krótkie podróże służbowe;
- Znajomość tematyki SLA;
- Znajomość zagadnień zarządzania projektami
- Wykształcenie ekonomiczne lub techniczne w obszarze informatyki;
- Pracę w TOP 3 Firma IT dla branży retail - ITwiz Best 100;
- Możliwość realnego kształtowania usług Serwisowych dla naszych Klientów;
- Samodzielność w działaniu, wspartą szkoleniami oraz wiedzą naszych Inżynierów, i Techników;
- Warunki do zdobycia szerokiego doświadczenia zawodowego w branży IT (w branży retail)
- Pracę dla największych Klientów w branży retail w Polsce;
- Umowę o pracę na pełny etat lub długofalowa współpraca w oparciu o kontrakt B2B.
- Atrakcyjny pakiet opieki medycznej Luxmed - dla całej rodziny, łącznie z rodzicami
- Ubezpieczenie na życie, Karta Multisport, oraz Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
- Samochód służbowy do wyjazdów służbowych.
- Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
- Krajowe i międzynarodowe projekty
- Stabilne warunki zatrudnienia (UoP/B2B)
- Możliwość pracy zdalnej, elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa
- Prywatna opieka medyczna dla całej rodziny łącznie z rodzicami
- Grupowe Ubezpieczenie na Życie
- Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
- Zajęcia sportowe Multisport
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
- Brak dress code’u
- Komfortowo wyposażone biura
- Sekcje: biegowa, rowerowa, piłkarska
- Parking i prysznice dla rowerzystów
- Parking dla pracowników w oddziale w Gliwicach
- Imprezy firmowe
- Opieka administracyjna nad zespołami Podwykonawców, rozproszonymi na terenie Polski;
- Rekrutowanie nowych Podwykonawców;
- Nadzór nad terminowością i jakością procesu serwisowego oraz zapewnienie wysokich standardów obsługi Klienta;
- Raportowanie kluczowych parametrów usług, analiza i wyciąganie wniosków;
- Zarządzanie budżetem i nadzór nad rozliczeniami finansowymi oraz kosztami;
- Koordynowanie tworzenia instrukcji/procedur operacyjnych planowanie działań usprawniających;
- Krótkie podróże służbowe;
- Efektywna współpraca z innymi działami firmy.
- Doświadczenie w administrowaniu zespołami serwisowymi w obszarze usług dla Klienta biznesowego (mile widziany obszar wsparcia IT);
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracującymi w terenie;
- Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z Klientami oraz Partnerami;
- Realizowanie celów i wsparcie podległych pracowników w ich realizacji;
- Umiejętność planowania i organizacji własnej pracy i zespołu;
- Umiejętność pracy pod presją czasu i efektywnego wykorzystania zasobów;
- Umiejętności analityczne i raportowanie kluczowych parametrów usług;
- Prawo jazdy kat. B i otwartość na krótkie podróże służbowe;
- Znajomość tematyki SLA;
- Znajomość zagadnień zarządzania projektami
- Wykształcenie ekonomiczne lub techniczne w obszarze informatyki;
- Pracę w TOP 3 Firma IT dla branży retail - ITwiz Best 100;
- Możliwość realnego kształtowania usług Serwisowych dla naszych Klientów;
- Samodzielność w działaniu, wspartą szkoleniami oraz wiedzą naszych Inżynierów, i Techników;
- Warunki do zdobycia szerokiego doświadczenia zawodowego w branży IT (w branży retail)
- Pracę dla największych Klientów w branży retail w Polsce;
- Umowę o pracę na pełny etat lub długofalowa współpraca w oparciu o kontrakt B2B.
- Atrakcyjny pakiet opieki medycznej Luxmed - dla całej rodziny, łącznie z rodzicami
- Ubezpieczenie na życie, Karta Multisport, oraz Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
- Samochód służbowy do wyjazdów służbowych.
- Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
- Krajowe i międzynarodowe projekty
- Stabilne warunki zatrudnienia (UoP/B2B)
- Możliwość pracy zdalnej, elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa
- Prywatna opieka medyczna dla całej rodziny łącznie z rodzicami
- Grupowe Ubezpieczenie na Życie
- Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
- Zajęcia sportowe Multisport
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
- Brak dress code’u
- Komfortowo wyposażone biura
- Sekcje: biegowa, rowerowa, piłkarska
- Parking i prysznice dla rowerzystów
- Parking dla pracowników w oddziale w Gliwicach
- Imprezy firmowe
Exorigo-Upos S.A. wraz z Finture i Finture AI tworzy stabilną, polską grupą informatyczną o międzynarodowym zasięgu. Posiadamy własne oddziały m.in. w Rumunii, Wielkiej Brytanii, Czechach, Słowacji, Ukrainie.
To zespół ponad 1000 ekspertów m.in. inżynierów, developerów, project managerów, architektów i analityków IT oraz pracowników serwisu. Nasza działalność koncentruje się od 20 lat na wsparciu branży retail.
Aktywnie wspieramy naszych klientów w cyfrowej transformacji i rozwoju e-commerce. Wśród klientów Exorigo-Upos można znaleźć m.in. jeden z największych marketplace w Europie Środkowo-Wschodniej, najbardziej znane w Polsce sieci super- i hipermarketów, podmioty z branży beauty, fashion, home decor, artykułów dla dzieci oraz sklepy typu convenience.
Zapewniamy również kompleksowe usługi IT dla branży logistycznej, bankowej, ubezpieczeniowej, finansowej, motoryzacyjnej i paliwowo-energetycznej.